Evighet Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hei Skal reise på interrail om bare noen dager og jeg kommer derfor til å ta en del lange togturer. Lurte derfor på om det finnes noen der ute med tips og/eller forslag til ting og aktiviteter en kan gjøre for å fordrive tiden. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Reisejournal. Fundere over livet. Reisehåndbøker om dit du skal. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Podcast å høre på. Finnes for alt mulig inkludert reisetips og språkkurs. Husk du kan bruke tiden til å lære noe. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Om du kan liste dine hobbyer og interesser er det kanskje enklere å komme med konkrete tips ? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Blue Mountain State! Artig TV-serie som du kan nyte. How I Met Your Mother er også meget artig. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Er litt avhengig av om du har strømforsyning på toget eller ikke. Hvis du har det ville jeg, som andre over meg, anbefalt å enten spille et spill (f. eks. Football Manager) eller se en TV-serie. Hvis du ikke har mulighet for bruk av elektronikk ville jeg anbefalt å lese boken "Jeg er Zlatan"! Det er biografien til fotballstjernen Zlatan Ibrahimović og den er faktisk utrolig morsom og interessant. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Ta med deg noen skikkelig ekle integraler som du må bruke evigheter på Lenke til kommentar
Evighet Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Ja her var det mange gode forslag, tusen takk for de som er kommet inn så langt. Om du kan liste dine hobbyer og interesser er det kanskje enklere å komme med konkrete tips ? Ja det var ikke dumt. Har nokså stor interesse for teknologi, så kan jo bruke tipset til robertaas og laste ned noen podkaster om dette emnet. Er også veldig interessert i musikk, både å høre og å spille. Ideen om TV-serier var jo heller ikke dum, er jo bare å hive noen over på ipaden det så vil nok batteriet vare til et strømuttak blir tilgjengelig. Så bare rop ut hvis noen har noen morsomme eller spennende TV-serier å anbefale. (Bok-anbefalinger tas også imot med takk) Endret 23. juni 2012 av Evighet Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 En av mine faste innslag når jeg reiste interrail på kryss og tvers av Europa var en liten fm-radio, med hodetelefoner selvsagt. Om du er fordomsfri, har sans for det eksotiske og har litt humor kan det gi mange morsomme opplevelser og gi litt mere koloritt til opplevelsen av området du er i. Litt ny musikk kan du også oppdage. Husker mange stasjoner i Frankrike spilte it'en til a-a "unting ai and low" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå