Saulomo Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hei, jeg kjøpte idag en Samsung Galaxy Gio med Telenor Kontant som jeg hadde fra før. Jeg startet med 11 kroner på kortet. Jeg har kun koblet meg til nettet ved hjelp av eget WiFi, ikke sendt meldinger eller ringt, og kun lastet ned gratis applikasjoner, hvor noen av disse er online, men jeg regner med automatisk går på wifinettet. Allikevel har jeg kun 7 kroner igjen nå. Hvordan kan dette ha seg? Noen applikasjoner e.l som kjører i bakgrunnen? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Sikker på at mobildata er av? Så den ikke går rett på 3g da du forlater wifisonen? Endret 22. juni 2012 av War Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det kan hende at du har både wifi og mobilt nettverk aktivert. Hvis det stemmer så vil det mobile nettverket bli brukt med en gang du er utenfor rekkevidde til ditt trådløse nettverk. Lenke til kommentar
Saulomo Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Med en gang jeg forlater WiFi-sonen går den rett på 3g, ja. Trodde dette var simpelthen mobilnettverket som brukes på disse telefonene. Flaut at jeg ikke kan mer om dette, men hvordan skrur jeg av mobilnettet? EDIT: jeg husket av for "Bruk pakkedata." Nå kobles jeg ikke lenger til 3G-nettet. Takk for hjelp og raske svar. Endret 22. juni 2012 av Saulomo Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jeg har note, men i inst - nettverk skal det stå mobil-data eller mobile nettverk, og da skal du hake vekk de i den for eks - bruk pakkedata . Bra du finner det ut nå, hadde du hatt abo og dratt på ferie kunne du kommet hjem med 100,000 i regning om du ikke fikk advarsel på sms. Endret 22. juni 2012 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå