gjar Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Netgear.docxSkal sette opp en ny router av typen enkel netgear (WNR162v2) modell. I følge oppskriften er det plug and play, men.. Når jeg har koblet alt til i følge den rekkefølgen manualen sier og skrevet www.routerlogin.net får jeg opp et bilde (se bilde) hvor jeg skal oppgi brukernavn og passord for å komme inn på netgear serveren...? Det står ikke noe om dette i manualen så dermed kommer jeg ikke inn og får konfigureret routeren :-( Har prøvd å ha brukernavn og passord feltene blanke og satt inn noen egne nye forslag. Men i og med at jeg aldri har hatt brukt routeren før har jeg ikke laget noe passord. Og ikke er det oppgitt noe passord i manualen! Noen som har forslag på hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har du testa username: admin password : password Lenke til kommentar
gjar Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Har du testa username: admin password : password Takk...Det var det! Og det stod under selve routeren....Men hvorfor står det ikke skrevet i manualen at det står der???? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Har sett det på mine routere også, ingenting i selve manualen. Du burde selv endre passordet i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå