Bella arrow 3 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har nettopp kjøpt meg en bella arrow og er usikker på åssen motor jeg skal ha. Har sett litt på 40-60 hk for jeg tror ikke jeg tar neo større. Lurer også på om jeg skal ha langstammet eller kortstammet motor på den for å få mest ytelse når jeg skal kjøre. Takk for svar på forrhånd!! Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Har en venn som satt en 70hk på en bella arrow, noe som førte til at skroget sprakk. Så du burde ihvertfall ikke gå over 60hk. Er veldig usikker på om lang eller kort stamme er best. Lenke til kommentar
Bella arrow 3 Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Ok, noen flere som også har noen råd? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Standard stamme har en akterspeilhøyde på ca. 381mm og L har ca. 508mm. og XL ca. 635mm. Anbefalt montering av motor sier at øvre trimflyndre skal ligge ca 1tomme under båtbunn, men jo høyere opp du får motoren jo mindre motstand får du i vannet, får du den for høyt opp vil motoren suge luft og ikke virke optimalt, så det er en avveining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå