Borger___ Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Har hatt problemer med itunes og synkronisering med Ipod Nano i det siste. For det første "låser" den alt innhold (sanger) slik at de blir lysegrå og ikke går ann å verken fjerne, ei heller ikke legge til ny musikk (før kunne jeg dra mp3 rett fra mappe og inn på nanoen, nå går det ikke). Fant etterhver ut at jeg kunne dra låtene fra mappe og inn i biblotek, for så å "synkronisere" fra meny, og da la den sangene inn på ipoden. Nå går ikke det heller, står bare "synkroniserer" tar ca. 1 sekund så er den ferdig, og ingen av sangene jeg prøver å dra over legger seg på ipoden. Skal det ikke gå ann å legge til sanger lengre? Flere med samme problem? Nanoen er vel 4gen. elns. Ps: Prøvde å dra låter inn på iphone å det funka heller ikke. Har ikke prøvd "synk" med iphone.. Endret 25. juni 2012 av Borger___ Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Annen plass i forumet jeg heller burde poste denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå