snaik Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) http://canon.blogg.no/participants/107 http://canon.blogg.no Kan dere bruke 30 sekunder på å stemme på Malene Lange? Syntes hun er mest teknisk flink og fortjener å vinne Kan stemme en gang hver dag, takk for meg! :-) Postet to linker fordi den første fungere ikke hos meg, men funker kanskje hos dere? Endret 22. juni 2012 av snaik Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Sorry prinsipielt motsander av slike konkurranser der den som har flest venner på facebook og er flnkest til å mase vinner 2 Lenke til kommentar
snaik Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Hehe, prøver bare å hjelpe kjæresten :-) Forstår deg godt though, sliter no innmari med å ta innpå førteplassen! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Næh - det var kjedelig komposisjon - får hverken se særlig av naturen bak eller hele damen - skulle heller også sett mer til høyre - føttene plaske i vannet eller noe for å få en helhet med linjen bort til skoene, eventuelt at brygga og skoene var kuttet for å vise mer av vannet og den fine naturen bak. Kanskje tatt kameraet enda mer til høyre - vist gården på den andre siden av henne og droppet brygga på venstresiden. Sorry - det var opptil mange andre bilder der jeg heller ville stemt på i denne konkurransen. Lenke til kommentar
snaik Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Bra du er ærlig ihvertfall :-) Skal gi fotografen kritikken, så kanskje hun kan forbedre seg (eventuelt forsvare seg) ;-) Fint med kritikk vettu! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Fint at horisonten (overgangen vann/skog) ikke var midt i bildet, men skulle gjerne hatt litt mer "luft" rundt damen, for å vise at hun var "i det fri" - her blir det litt mellom fugl og fisk. Men lykke til! Endret 22. juni 2012 av Trondster Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hehe, prøver bare å hjelpe kjæresten :-) Forstår deg godt though, sliter no innmari med å ta innpå førteplassen! Forstår den, nettopp derfor jeg ikke liker slike konkurranser, de med flere tusen "venner" vinner alltid uansett hvor dårlig bildet er. Likte forøvrig bildet fint med litt uvanlig komposisjon, så muligens jeg trykket på knappen men vil ikke innrømme det Lenke til kommentar
snaik Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Haha, vil hjelpe stort ;-) Kanskje du trykker på knappen i morgen også uten å si noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå