wannabe nerd Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har oppdaget et virus på maskina i c: _restore (skjult mappe). Det er fullt av filer i mappa, og tre av dem er infisert av virus. De to første er noe "security risk or a backdoor program" mens det siste er "TrojanDownloader.Win32.IstBar.e". Jeg prøvde å fjerne det med virusprogrammet, (f - secure) men det funket ikke fordi det var inne i et arkiv. Så tok jeg sjansen på å slette hele mappa, men den var opptatt så det gikk ikke an å slette. Så hvordan fjerner jeg dette viruset? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Beklager, det ble litt klabb og babb. Jeg har forresten windows me og lurer i tilleg på om den derre _restore tillhører systemet. Lenke til kommentar
dj_devil Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har oppdaget et virus på maskina i c: _restore (skjult mappe). Det er fullt av filer i mappa, og tre av dem er infisert av virus. De to første er noe "security risk or a backdoor program" mens det siste er "TrojanDownloader.Win32.IstBar.e". Jeg prøvde å fjerne det med virusprogrammet, (f - secure) men det funket ikke fordi det var inne i et arkiv. Så tok jeg sjansen på å slette hele mappa, men den var opptatt så det gikk ikke an å slette. Så hvordan fjerner jeg dette viruset? bruk spybot.... det er eit gratis program du finner på internett... det fjerner alle hæcke virus (trojan) den finner også andre virus (trojan) som ingen vanlige antivirusprogram finner.. den sletter ikkje filen men den gjøre filen innaktiv (sperer den så den ikkje kan brukast som bak dør...) dj devil Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Ingen fare, jeg har fiksa det! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 bruk spybot.... det er eit gratis program du finner på internett...det fjerner alle hæcke virus (trojan) den finner også andre virus (trojan) som ingen vanlige antivirusprogram finner.. den sletter ikkje filen men den gjøre filen innaktiv (sperer den så den ikkje kan brukast som bak dør...) dj devil heh. den er like ubrukelig til å fjerne stasj fra _restore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå