Nektard Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hei, et kjapt spørsmål, holder det å få to i gjennomsnitt? Altså så kan man faile på en øvelse, men gjøre det godt på en annen for å kompansere? Takk for svar Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 På forsvaret sine sider står det at du må ha gjennomsnittskarakter på 2 på styrke. Men jeg tror det ikke er gjeldende lengre. Så det som gjelder nå er at karakter 2 er minimum på alle øvelsene! (det er det jeg har lest og hørt). Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 faen!..da må jeg satse på at jeg får litt adrenalin på pull-upsa haha! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Kunne jo trent deg opp også. Er jo relativt enkle krav som ikke krever stort med trening. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 hehe joda men skal dra imorgen:P Lenke til kommentar
HOK Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Har vel visst en stund at du skulle på opptak? Det minste du kunne gjort var å forberede deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Er vel de færreste som drar på befalsopptak uten å forberede seg fysisk og psykisk. Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Tror nok det er snittkrav. Jeg hadde 0 pullups, 40 pushups, 45 situps. Naila dog intervjuet, så kan være derfor jeg gikk videre. Vet ikke. Trakk meg likevel rett før vi skulle sette i gang med feltuka pga at jeg føler jeg for lite motivert. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Styrkeøvelsene går på gjennomsnitt. 3000m er absolutt. Lenke til kommentar
icer Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det er beklageligvis altfor mange som kommer på opptak uten å være det snev forberedt, etter mitt syn skulle det vært minimum 2 på hver øvelse. Aner ikke hvor mange som falt fra pga at de ikke klarte disse. Det er enkle krav å bestå så det er ikke noe å klage over... Ser man noen man vil ha-trenger, og som man vet vil klare det med litt trening så får man heller vurdere dette i enkelt tilfeller. Ble svært overasket over alle som kom ombord klarerte for røykdykkertjeneste, men som knapt klarte å løfte 40kg og hadde dårlig utholdenhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå