fotogigen Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Terne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Godt spørsmål. Jeg var litt kjapp og skrev "Makrellterne" som tittel til mitt bilde. Men i ettertid er jeg blitt svært usikker på om det er riktig. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Ifølge min største fuglebok er dette en makrellterne - med svart nebbspiss og mørkere ytre vingefjær enn rødnebbterna. Flott blinkskudd av fuglen i stupet, med fine detaljer over hele fuglen. Nydelig med den fine lyseblå bakgrunnen. Kanskje litt tett utsnitt? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Takk for hjelpen og kommentarer :=) flotte greier :=) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ifølge min største fuglebok er dette en makrellterne - med svart nebbspiss og mørkere ytre vingefjær enn rødnebbterna. Flott blinkskudd av fuglen i stupet, med fine detaljer over hele fuglen. Nydelig med den fine lyseblå bakgrunnen. Kanskje litt tett utsnitt? Enig med Astrid, er makrellterne med svart nebbspiss, og ja lit tett utsnitt.......Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg