Gå til innhold

Abit nf7-s lyd problem trenger råd og tips!

Sandiz

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et Abit nf7-s kort som har innebygd lydkort som er ganske bra. Det eneste problemet er at når jeg spiller cs så blir lyden innimellom vrengt og skurrer og cs går laggete hele tiden! (har prøvd med alle slags instillinger på eax osv) Jeg bruker nå audegy 1 kortet mitt men med det får jeg bsod med hele tiden (tror ikke ati 9700 pro + audegy 1 er en fin kombo) og lurte på om om liten passiv kjøleribbe på southbridge ville fikse problemene med Soundstorm kortet. Jeg kan ikke ha lagg når jeg spiller eller risikere å falle ut midt i en kamp så derfor lurte jeg litt på om dere har en pekepin på hva som er galt og hva jeg burdte gjøre. Jeg har vurdert å sende tilbake audegy kortet til der jeg kjøpte det og spørre pent om å få et audegy 2 for et lite mellomlegg pga av alle problemene jeg har hatt med kortet. Jeg har byttet ut hardwaren fordi jeg trodde det var noe feil med det men fant ut at jeg fikk bsod pga av irq bug med audegy kortet. (nei audigy og radeon deler ikke irq) Jeg har prøvd uten å klokke pcn oxo og da hadde jeg samme problemene!

noen som vet hvordan jeg kan fikse integrerte soundstorm kortet eller audegy kortet?

mvh -Sandiz- takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har det problemet med at det er ekko i CS hele tiden med de instillingene jeg vil bruke jeg... Soundstorm+CS er ingen bra kombo uannsett.

Ekko kan du bare slå av i soundstorm kontrollpanelet.

Fortell meg hvor, fordi jeg har ikke aning hvor man slår det av, og det er bare CS det er i.

Lenke til kommentar
Jeg har det problemet med at det er ekko i CS hele tiden med de instillingene jeg vil bruke jeg... Soundstorm+CS er ingen bra kombo uannsett.

Fortell meg hvor, fordi jeg har ikke aning hvor man slår det av, og det er bare CS det er i.

S_EAX 0 hint hint :woot:

Lenke til kommentar

Det skal vere i GTA VC og . :)

Men sett soundstorm på hodetelefoner , det pleier og hjelpe.

Lenke til kommentar

S_EAX 0 hint hint :woot:

Ikke hint hint meg.. er ikke så dum. Jeg skal ja den kommandoen på, eller så mister jeg alt av stereo og har ikke sjans å vite hvor fienden kommer.

Med mit gamle SB live 1024 var det ikke ekko med den kommandoen på.

Og stopsound eller room_off 1 funker heller ikke..

Det har ikke noe med CS å gjøre, men oppsettet av Soundstorm.

Lenke til kommentar

hehe sorry var kansje en smule rapkjefta der men har du prøvd å legge inn nyeste drivern og alt det der? soundstorm var jo nesten som wallhack liksom hørte alt selvom eax stod på 0 :roll:

tror jeg bestiller meg en sånn passiv zalman kjøler snart jeg og ser om det hjelper takk for hjelpen :)

mvh -Sandiz-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...