Arodem Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 DreamWorks har sikret seg rettighetene til filmversjonen av bilspillserien. Les hele saken Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hmm, ja. det blir sikkert litt kopiering fra Fast & furious filmene. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Kan bli bra kan bli utrolig dålig Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 uffameg. Kan ikke de prøve å lage høybudskjett filmer av spill som er litt originale av seg? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Må si det lukter instant classic av det her gitt Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Litt vel glorete å skryte på seg Steven Spielberg, synes jeg. Som om han bryr seg med en NFS-film.. Skulle han mot all skepsis gjøre det, så kan det jo tenktes - med et par promilles sjanse - at det kan bli bra...kanskje. Skeptisk. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 På hvilken måte er Steven Spielberg involvert? Er det bare det at han er en del av Dreamworks? Uansett er det knapt et kvalitetstegn lengre, da han strør rundt seg med penger og er executive producer for det meste som lages for tiden. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 På hvilken måte er Steven Spielberg involvert? Er det bare det at han er en del av Dreamworks? Uansett er det knapt et kvalitetstegn lengre, da han strør rundt seg med penger og er executive producer for det meste som lages for tiden. Han er nok neppe særlig involvert utover å være grunnlegger og en nøkkelperson i DreamWorks. Helt enig i at det blir drøyt å skryte på seg legenden på denne måten, og derfor vinklet jeg ikke saken særlig opp mot det. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Senere NFS spill har vært basert på Fast & Furious filmene, så jeg lurer på hvordan denne filmen vil bli.. total ripoff? Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Vel det bli spennde å se ka DreamWorks kan gjøre med NFS filmen. Jeg gleder meg. Godt og at det lager Most Wanted(2) så får vi en lignde spill opplevelse som vi fikk fra Underground, Undercover og Most Wanted(2005)! Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tror jeg har gjort i buksa, for her stinker det DRIT lang vei Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Løst basert på NFS i sin helhet, som et filmkonsept.. herregud... Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Manuskript av mannen bak klassikere som You Stupid Man (2002) og My Wife Is Retarded (2007). Dette ser utvilsomt ut som en oppskrift på suksess! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Av en eller annen grunn, har jeg lite tro på at filmen blir spesielt bra. Koste meg mye med NFS Most Wanted, men tror nok de desverre ødelegger det nye. SuperSaxy Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 La oss håpe det kommer 4-5 filmer fortløpende for dette må jo bare bli tidenes film - håper dette starter et dragsug som drar med seg hele spillserien (videre) ned i dass. Hva med å lage 10 + CoD-filmer? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Tror jeg har gjort i buksa, for her stinker det DRIT lang vei Tenkte noe ala det samme! MEN, Hvis man har like store forventninger til filmen som til de siste spillene, så kan det jo bare gå en vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå