superdigg Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei, har nettopp anskaffet meg Hercules 9800 Pro og driver og klokker livskiten ut av det selvfølgelig (hater å måtte vente på vannblokka da...). Uansett. Har prøvd Aritfact Tester som følger med Omega driverne og jeg får jo aldri noe Artifacts. Er kommet til 445mhz på core nå og begynner å lure på om dette programmet er til å stole på. Noen som har erfaringer med dette programmet? Eventuelt anbefale noe annet jeg kan bruke i stedet? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei, har nettopp anskaffet meg Hercules 9800 Pro og driver og klokker livskiten ut av det selvfølgelig (hater å måtte vente på vannblokka da...). Uansett. Har prøvd Aritfact Tester som følger med Omega driverne og jeg får jo aldri noe Artifacts. Er kommet til 445mhz på core nå og begynner å lure på om dette programmet er til å stole på. Noen som har erfaringer med dette programmet? Eventuelt anbefale noe annet jeg kan bruke i stedet? Har du kjørt "harcore" testen? Jeg får forresten heller ikke artifakter, men tror du kan klokke core til 9800 pro ganske så langt. Ytelsesøkningen med klokking av core er desverre helt minimal (om merkbar i det hele tatt). Det som hjelper veldig bra er klokking av minne, og her finner du nok fort artifacts. Jeg får mye flimring i spill når jeg klokker minne for høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå