steinrawr Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Hei. Jeg har kommet over noe utrolig merkelig... Etter at jeg demonterte kåpa og noen fester på ramma hvor bl.a. instrumentpanel osv står, har sykkelen min fått spasmer. Den gir altså full gass, uansett. Jeg dro mer eller mindre alle kabler fra hverandre, men alt er satt tilbake, og ingenting står feil, for de er utformet slik at det kun er en plass de passer. Jeg kontrollerte at ikke gasswiren hadde kilt seg, men det har den ikke. Hva kan grunnen til dette være? Jeg har vært uten MC i 3 uker nå, og skal egentlig på langtur, så om jeg ikke løser dette, blir det ingen ferie... Hjelp EDIT: Jeg har også byttet bunnpanne olje og oljefilter, om dette kan ha noe med det å gjøre. Endret 22. juni 2012 av steinrawr Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Er den sånn da du demonterte eller ble den sånn da du satte alt på plass igjen og da kanskje kom bort i en del som gir full gass? Der wieren er festet ved motoren, er det en bevegelig del eller er det innebygget? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Er den sånn da du demonterte eller ble den sånn da du satte alt på plass igjen og da kanskje kom bort i en del som gir full gass? Der wieren er festet ved motoren, er det en bevegelig del eller er det innebygget? Den er en bevegelig del som ligger under luftinntaket på sykkelen, altså under tanken. Problemet løste seg av seg selv. Jeg forlot sykklen med tenningen i, i 10 min, og når jeg startet igjen, funket den helt normalt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå