Joachim_F Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Portal-skaperens nye spill er en av ukens mange nettdistribuerte nyheter. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 En del snop på PC-fronten denne uken, med Resonance, Quantum Conundrum og The Dark Eye: Chains of Satinav. Har kjøpt de to første, og satt og håpet på at The Dark Eye skulle komme på Steam eller gog. Heldivis ser det ut til å komme på Steam ihvertfall, så da blir det også kjøpt. Lenke til kommentar
Lokefot Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Ingen nevning av receiver? http://www.wolfire.com/receiver Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Mutant Mudds er endelig ute i Europa? Har gledet meg til det veldig lenge, så dette blir moro. Ellers skal jeg ha The Dark Eye og Roller Coaster Rampage, men leste ikke stort videre etter det. Har ikke tid til alt dette. Edit: Glem det. Roller Coaster Rampage er på Steam, og de "stuntsene" er bare vanlig barrel roll, loop og så videre. Jeg hadde håpet på noe mer syke ting, som å gjenskape en viss scene fra Indy 2 og så videre. The Dark Eye ser interessant ut, men det koster jo 300 spenn! Det burde heller vært listet som fullversjon, og ikke nettutgivelse. Greit, det er teknisk sett kun på nettet (dvs man kjøper det via tyske amazon), men når jeg leser 'nettutgivelser' forventer jeg at de er billige. Maks en hundrelapp, og selv det er i meste laget. Endret 23. juni 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå