Gå til innhold

min bærbar PC er helt uklar. Hva er grunnen? Bør jeg formatere den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er redd du også er litt uklar...

Eller for å si det på en annen måte - hva mener du med uklar?

Er skjermbildet uklart? - I så tilfelle har du sansynligvis bare satt feil oppløsning på skjermen.

Om du bør formaterer den - Tja- man formaterer ikke en PC, men en disk, så om du vil slette ALT som ligger på disken, Windows, alle programmer, alle dokumenter og slikt kan det jo være greit å formatere systemdisken.

Lære det på nett - tja - http://justfuckinggoogleit.com/

Lenke til kommentar

Da er det litt for uklart for meg, og litt vanskelig å forklare hva som er feil, siden jeg blir litt forvirret av den upresise beskrivelse av problemet...

Uansett - høres det ikke spesielt lurt ut om du skal begynne å formatere maskinen når du ikke en gang er i stand til å forklare problemet.

Prøv å ta på brillene, eller skaff deg noen om det trengs. Det kan i alle fall hjelpe på uklarheter.

Forvirring har jeg ingen gode botemidler for, annet enn kanskje en god natt med søvn.

Om det ikke hjelper - få noen som kan litt mer PC til å se på maskinen.

En litt grundigere beskrivelse her kan gi deg mange gode svar, men da må du beskrive problemet såpass godt at vi skjønner hva du mener.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det litt for uklart for meg, og litt vanskelig å forklare hva som er feil, siden jeg blir litt forvirret av den upresise beskrivelse av problemet...

Uansett - høres det ikke spesielt lurt ut om du skal begynne å formatere maskinen når du ikke en gang er i stand til å forklare problemet.

Prøv å ta på brillene, eller skaff deg noen om det trengs. Det kan i alle fall hjelpe på uklarheter.

Forvirring har jeg ingen gode botemidler for, annet enn kanskje en god natt med søvn.

Om det ikke hjelper - få noen som kan litt mer PC til å se på maskinen.

En litt grundigere beskrivelse her kan gi deg mange gode svar, men da må du beskrive problemet såpass godt at vi skjønner hva du mener.

det er akkurat gamle TVer. Når det blir uklart på en måte.

håper at du skjønte nå :)

men jeg skjønner ikke, akkurat nå er det helt greit. så det er på en måte noen perioder at det blir slik.

Endret av EzioAuditoreDaFirenze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...