Papillon Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har mail fra Telenor (Online.no). Jeg skal bruke outlook express og det jeg lurer på er: Skal det stå POP3 i innstillingene for incoming mail, eller skal det stå noe annet (jeg har som sagt mail fra online.no). Her er feilmeldingen jeg får når jeg bruker POP3: The host 'POP3' could not be found. Please verify that you have entered the server name correctly. Account: 'POP3', Server: 'POP3', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 11001, Error Number: 0x800CCC0D Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg liker Opera sin mail klient jeg . Ganske greit å ha i samme program som jeg 'surfer' med, slipper å starte enda et program da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 joda...nå skal jo MS ikke utvikle outlook express lengre heller, så da blir det nok flere som går andre veier i fremtiden...ser Opera som et fint alternativ jeg iallefall (selv om jeg for tiden kommer til å holde meg til IE) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå