Cuneax Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Ålreit å ha på besøk i isslott. Denne musa skal funker overalt Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) En trødløs mus? EDIT: Og der var den korrigert. Ser i allefall som en god mus, men jeg tar det med at den kan "lese" alle overflater med en klype salt. Endret 22. juni 2012 av Colossus Lenke til kommentar
cazber Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har ikke denne, men fikk akkurat en Logitech anywhere MX mus (for et par dager siden). Den skryter også av å kunne brukes over alt, og det løftet ser den ut til å holde, så du skal ikke se bort fra at denne også klarer det. Prøvde min Logitech anywhere MX på glasset i salongbordet, og den funket helt fint der. Min forrige Logitech mus hadde ikke sjans der. I tillegg ble jeg overrasket over rekkevidden. Funket faktisk gjennom hele huset. Dvs ca 15 meter unna mottakeren. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Følger etter Microsoft og Logitech med andre ord. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) "Denne musa skal funke overalt" .. bortsett fra på PCer med Ubuntu, Slackware, Mint, OpenSUSE, Gentoo, BeOS, Solaris, Windows XP 64 bit, 2000, 98, 2008, Fedora, Debian, Arch, OSX, Chromium osv osv. Endret 22. juni 2012 av Simen1 6 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 "Musa ingen begrensning" Tror det mangler "har" Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Har vi ikke hørt dette før? Fra en viss datamusprodusent som begynner på L og slutter på ogitech? La oss håpe de ikke bløffer. "Musa ingen begrensning" Tror det mangler "har" Musa har ingen begrensninger, men det har hardware.no. De har mangel på ord! Her må man spare på alle ordene man kan, før man går tom for dem! Endret 22. juni 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
SkateChater Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 "Denne musa skal funke overalt" Kommer nok til å gå dårlig under vann.. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 De eneste musene som fungerer overalt er kulemuser. (ikke at jeg bruker det) Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 "Denne musa skal funke overalt".. bortsett fra på PCer med Ubuntu, Slackware, Mint, OpenSUSE, Gentoo, BeOS, Solaris, Windows XP 64 bit, 2000, 98, 2008, Fedora, Debian, Arch, OSX, Chromium osv osv. Overalt som i overflater? Ikke som på OS'er Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 De eneste musene som fungerer overalt er kulemuser. (ikke at jeg bruker det) Nja, si nå ikke det. Lenke til kommentar
pantera9 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Microsoft BlueTrack anyone? http://www.mydigitallife.info/microsoft-bluetrack-technology-the-worlds-most-advanced-tracking-technology/ Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 De eneste musene som fungerer overalt er kulemuser. (ikke at jeg bruker det) Både Blutrack og Darkfield mus fungerer like mange steder enn kulemusa gjør. Og så slipper du å rense den hvert 10. minutt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Og vi som aldri har renset våre kulemuser, men stoler på produsentens kvalitet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå