AT1S Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Noen som har peiling på de Goya? Er tilbudt tre originale raderinger i serien "Disasters of war" for 90.000. Alle er rammet inn hos Prado-museet i Spania, med autensitetsbevis fra kuratoren på museet. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Aldri kjøp kunst uten å vite hele historien til verket og alt om kunstneren. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg vet godt hvem de goya er, og elsker kunsten og historien om raderingene, men jeg spurte om prisen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Da vet du ikke nok til å kjøpe. 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Dine svar har bare vært irriterende og ikke hjelpende i det hele tatt, så jeg setter pris på om du ikke svarer mer i denne tråden. Du er hverken til hjelp for meg eller deg selv, så bruk tiden din på noe annet/noen andre. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 OK, la meg si det i klartekst: Investering i kunst er rent kortspill selv om du faktisk vet hvilke kort du har. Når du ikke ser kortene dine klart en gang, bør du antageligvis la være å satse 90.000. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå