Bluebeans Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Pepsi er jo en million ganger BEDRE enn Cola da!! Den eneste cola'en som er god, er Coca Cola Light, med sitron!! :wink: Å fremme Pepsi fremfor Cola på hw.no er som å tilbe satan mens du pisser i døpefonten i kirken... Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Den sugde. Cola er søppel. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Den sugde. Cola er søppel. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Den sugde. Cola er søppel. *mistet respekt* Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Pepsi er jo helt kurrant, det er bare markedføringen og image som gjør at folk mener at Cola smaker så mye bedre... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 pepsi og cola er samme ulla. fanta er best!! Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Pepsi er like godt som vis du vann'er ut haakon cola med 10liter vann. Grandis er godt, men jeg ville heller hatt Cola 2L + Pizza Ristorante Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 PepsiMAX er den nest beste brusen, kun slått av Solo! Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 .......smaker som kjepp i Grethe.... hmmmmmmmmmmmmm.....spennende. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Benyttet meg av det tilbudet. TROR det er til den 12 eller 9'ende denne måneden. Skal ihvertfall kjøpe mer pizza og få en pepsi og 50 øre Pizzaen koster 25.50 normalt. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Pepsi er jo helt kurrant, det er bare markedføringen og image som gjør at folk mener at Cola smaker så mye bedre... Man smaker da forskjell.. drikker mest fanta selv,men foretrekker glatt cola foran pepsi.. pepsi bruser jo over bare man ser på den.. syns ikke den er mye god nei.. men uansett, rimi neste Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 En ting som er viktig å huske her, er at Cola er originalen. Blei først oppfunnet som hostesaft med kokain, siden perfeksjonert og rensket for alkohol og kokain. Først en god stund senere kom Pepsi, som en kopi av Cola. Selv om ingenting kan måle seg med en iskald glasscola, er Pepsi den beste kopien. (over Haakon kola, rc-cola, og american taste cola o.l.) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Woo, nå må jeg ned på Rimi for å kjøpe det! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 tror rimi bommet litt på datoen her, dette er sånne tilbud man burde ha under tg, samt det med løsgodt til 6.90 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 tror rimi bommet litt på datoen her, dette er sånne tilbud man burde ha under tg, samt det med løsgodt til 6.90 Tror dere begge bommet på datoen, jeg... Ikke gidd å bumpe 6 måneder gamle tråder... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Pepsi Twist > Cola Pepsi Generelt < Cola Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 tror rimi bommet litt på datoen her, dette er sånne tilbud man burde ha under tg, samt det med løsgodt til 6.90 Tror dere begge bommet på datoen, jeg... Ikke gidd å bumpe 6 måneder gamle tråder... jeg vet ikke med deg, men jeg gidder ikke å skjekke på datoen når siste post var når den ligger på forsia i søppel Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hadde grandiosaen i tilegg vært av type Kjøtt og Løk hadde det jo vært som en gave fra himmelen! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 MacDonalds burgere Ruler max 2k da..:! Er ikke mange burgere som smaker bedre ass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå