inaktiv000 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Vet at Pepsi ikke er "den rette" drikken for datanerder, men nå man i praksis får en flaske for -50 øre er det vel verdt det. Rimi har tilbud på 1,5 liter Pepsi + 1 Grandiosa for 25 kroner! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Sikkert gått ut på dato... Uansett så er verken pepsi eller grandiosa spesielt godt ... Hadde det vert cola og BigOne (classic) så hadde det vert en anna sak Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det var jo nesten mistenklig billig, siden den en grandiosa koster ca. 25 kroner nå...så en pepsi i tilegg til prisen er ikke galt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Jupp, Grandiosa alene koster 50 øre mer hvis jeg husker rett! Big One Classic? :/ Big One bakeup pizza (half and half, egentlig bare delen med skinke) er god Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 GRANIDOSA ER drit digg! Men pepsi, er bare greit nok! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 grandiosa er nesten verre enn mcdonaldsburgere, og pepsi er hedning-drikk. ikke rart at de må fallby varene for å få folk til å kjøpe skvipet. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 grandiosa er nesten verre enn mcdonaldsburgere, og pepsi er hedning-drikk. ikke rart at de må fallby varene for å få folk til å kjøpe skvipet. Word! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 grandiosa er nesten verre enn mcdonaldsburgere, og pepsi er hedning-drikk. ikke rart at de må fallby varene for å få folk til å kjøpe skvipet. Smaker mcdonaldsburgere vondt nå . Pepsi er no skvipp. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Smaker mcdonaldsburgere vondt nå .Pepsi er no skvipp. Ja, den smaker møkk og den osten smaker som kukk i Grethe. Jeg holder meg til Chicken McNugget. De er greie nok... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 uæh... drikker Pepsi akkurat nå, synes ikke det smaker så verst :-? (Vanlig Pepsi, ikke noe Max eller sånt).. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 uæh... drikker Pepsi akkurat nå, synes ikke det smaker så verst :-? (Vanlig Pepsi, ikke noe Max eller sånt).. Drakk det igår på et utested. Var sjoffis... Gud å jeg ville på fylla den dagen! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 IKKE KJØP!! hvorfor? har du dårlige erfaringa fra grandis/pepsi-kjøp? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dette tilbudet skal jeg benytte meg av selv om jeg er cola fanboy. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 grandiosa er nesten verre enn mcdonaldsburgere, og pepsi er hedning-drikk. ikke rart at de må fallby varene for å få folk til å kjøpe skvipet. Smaker mcdonaldsburgere vondt nå . Pepsi er no skvipp. ja, alle mcdonaldsburgere gir samme ekle ettersmak som sitter igjen til den er skylt bort med et par, tre tannpusser. mcdonalds er blæ. pepsi også. gimme coke! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 IKKE KJØP!! hvorfor? har du dårlige erfaringa fra grandis/pepsi-kjøp? Off, begynne å bli lei av grandis.. Men mamma kjøpte faktisk det der på fredagen, drakk 1 glass me pepsi twist på lørdagen, er dårli i halsen jeg nå. Veit ikke koffer, men fikk det rett etter pepsien. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Pepsi er jo en million ganger BEDRE enn Cola da!! Den eneste cola'en som er god, er Coca Cola Light, med sitron!! :wink: Lenke til kommentar
iDude Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ja, alle mcdonaldsburgere gir samme ekle ettersmak som sitter igjen til den er skylt bort med et par, tre tannpusser. mcdonalds er blæ. pepsi også. gimme coke! Har du prøvd å ta av all salaten, og bare spise "kjøttet"? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Pepsi er jo en million ganger BEDRE enn Cola da!! Den eneste cola'en som er god, er Coca Cola Light, med sitron!! :wink: Å fremme Pepsi fremfor Cola på hw.no er som å tilbe satan mens du pisser i døpefonten i kirken... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Pepsi er jo en million ganger BEDRE enn Cola da!! Den eneste cola'en som er god, er Coca Cola Light, med sitron!! :wink: Å fremme Pepsi fremfor Cola på hw.no er som å tilbe satan mens du pisser i døpefonten i kirken... den der var bra! *Gull korn!!!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå