sunshine_88 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Først og fremst vil jeg si Hei til alle brukere her inne Jeg trenger stor hjelp til å redigere video fordi jeg er nybegynner. Jeg har kjøpt meg Pinnacle studio 15 hd ultimate. Selvfølgelig tenkte jeg at det bare trengs å lese brukermanualen så får man det til, men så enkelt var det vel ikke. Jeg har en bryllupsfilm som jeg ønsker å redigere. Trenger litt starthjelp der. Er det noen som har råd/ tips om hvor jeg kan starte? Jeg trenger litt hjelp til hvordan man setter inn bakgrunnsmusikk, titler, effekter og hvordan jeg kan sette sammen klippene fra den eksterneharddisken min? Har søkt litt på youtube og på Google, men det hjalp veldig lite Jeg har drevet med litt fotoredigering tidligere og kan små ting og jeg lærer meg ting ganske fort. Videoredigering ble visst litt for avansert til å starte med som nybegynner Håper noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
sunshine_88 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Glemte selvfølgelig og spørre om hjelp til å lage intro /highlightsvideo med mine klipp med Pinnacle Studio 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå