Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Drypper fra min Opel Corsa 93mod.

Anbefalte innlegg

Det drypper noe fra bakenden av bilen min.

For noen dager siden kjørte jeg opp en hel*ettes bratt grusbakke, og etter den turen dryppet det litt vann fra reservedekket.

I morres når jeg skulle ut å kjøre, merket jeg at det hadde dryppet noe igjen, men dette hadde tørket på bakken, å var litt klisjette. Det luktet også litt rart, sånn bilgreie lukt (:D). Prøve å forhøre meg rundt, å de fleste kom frem til at det enten var bremseveske, bensin, olje og whatnot.

Noen her som kanskjer har litt mer peiling på hva det kan være? Burde jeg kjøre den på verksted?

Vil gjerne at den skal funke fint til danmarksturen vår om 2 uker!

Takk på forhånd! Andrea :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvor drypper det? Fortsatt bak på bilen? Høyre side, venstre, midt på eller flere steder? Helt bak, eller under bilen (hvor, i forhold til hjulene)? Er det tørt i bagasjerommet?

Lenke til kommentar

Tipper det har rustet hull i tanken. Da kan det renne ut når bilen står på skakke. Pass på å ikke ha mye bensin i tanken! 93 modell opel er gamle greier og ville ikke lagt ut på langtur i en sånn bil. Spess ikke med hull i tanken!

Finn ut om du har plast eller ståltank.

Og hold jubber langt unna bilen!

Lenke til kommentar

Tipper det har rustet hull i tanken. Da kan det renne ut når bilen står på skakke. Pass på å ikke ha mye bensin i tanken! 93 modell opel er gamle greier og ville ikke lagt ut på langtur i en sånn bil. Spess ikke med hull i tanken!

Finn ut om du har plast eller ståltank.

Og hold jubber langt unna bilen!

er plast

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...