Niklasp Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Nå blir det slutt på den evige slette-prosedyren. Facebook lar deg redigere innleggene dine Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Pussig argumentasjon for å forhindre redigering. Hvis Facebook er redd for at samtalen skal virke lite begripelig, er problemet at brukerne ikke vet når de skal bruke redigering, og når de skal lage et nytt innlegg. Uansett glad Facebook kommer etter. G+ har vel hatt redigering siden lansering =/ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Finnes det folk som faktisk bruker G+? Er innom nå og da, og selv med en del venner i circles, er det bra dødt. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Gratulerer, det tok FB bare noen få år å legge til en slik simpel funksjon, er vel boller og brus på kontoret nå tenker jeg. Endret 22. juni 2012 av meg0709 2 Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Gratulerer, det tok FB bare noen få år å legge til en slik simpel funksjon, er vel boller og brus på kontoret nå tenker jeg. Blir nok boller brus, kake, firmafest og sommerbonuser. 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Neste på agendaen: lage en brukbar messenger.exe som faktisk viser alle meldinger som blir sendt, og der du kan velge å få opp kontakter i en egen marg f.eks. til venstre istedenfor nederst. Og som ikke helt uten grunn mister tilkoblingen slik at du ikke klarer å logge inn igjen på en halvtime, enda webklienten fungerer utmerket på samme maskin. Værsåsnill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå