Pavement_InnleggNO Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 God morgen godtfolk. Jeg har et problem. Da jeg gikk på skolen, da Pluto var en planet, var det som kjent en annen reform en det er nå. Jeg er oppvokst med reform 94 og 97 og sneik meg inn på yrkesfag noen år før kunnskapsløftet. Det, sammen med utstrakt bruk av kalkulator har resultert i någet labre matte kunnskaper. Det jeg trenger fra dere forslag til måter jeg kan forbedre meg på. Har prøvd å se på leksjoner fra div universiteter på YouTube o.l men må bare krype til korset og innrømme at det går et stykke over mitt hode enda. Helst skulle jeg vell ha hatt hele vidregående matte på nytt. Ja kanskje tilogmed 10ende klasse matte da "kunnskapsløftet" satser mer på realfag og matte pensumet jeg hadde på GK mekk er det samme som 10ende klassinger har idag. Synspunkter på almen påbygg kombinert med en 100% stilling taes også imot med takk. Jeg tenker og ta det på kveldene etter jobb, er det andre som har gjort/prøvd seg på det samme? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Khan Academy hvis du er litt stødig på engelsk. Lenke til kommentar
Pavement_InnleggNO Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Har fått tittet på Khan academy. Beste jeg har funnet hittil Tusen takk Bobbylove. Endret 22. juni 2012 av Pavement_InnleggNO Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har fått tittet på Khan academy. Beste jeg har funnet hittil Tusen takk Bobbylove. Enig med Bobby, knallbra nettside. Det er også en fyr fra trøndelag som har en knallbra side àla khan på norsk. Masse matte! Den finner du Her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå