Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg og vennen min har et snodig forhold...Eller?

Anbefalte innlegg

Flyttet for 4 år siden, og jeg har fått 1 nær venn her jeg bor nå. Han har heller ingen nære venner, bortsett fra noen brødre og kusiner.

Det har seg slik at vi ringer, avtaler tid, sted og møter hverandre hver dag. Dette kan pågå i noen uker. Deretter slutter vi å ringe hverandre, og omgås ikke. Da begynner jeg å kjede meg ettersom jeg blir lei av å være alene, så da ringer jeg kompisen min og spør om vi kan finne på noe. Han er alltid med på det, og da er vi igang igjen.

Plutselig omgås vi hver dag igjen, er hjemme hos hverandre, drar på puben og andre morsomme ting. Så kan det gå et par uker, så slutter vi å kontakte hverandre. Helt til noen av oss tar intiativet.

Hvorfor er det slik? Er det normalt?

Vi er begge 20 år gamle menn. Anonym poster: 5acea6197ab4b576e7918a20cd6d1432

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det slik med alle vennene mine, og de slik med sine. Man bare rullerer igjennom dem.

Man blir rett og slett lei av hverandre om man skal omgås hele tiden, med mindre man har en usannsynlig god kjemi. Men den har for min del vært forbeholdt jenter jeg forelsker meg i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har det sånn med mange venner. Noen kan jeg være dritgode venner med i flere måneder, så blir begge litt opptatt med vært sitt, så mister vi kontakt kanskje ett år, så er på'n igjen. Bare pass å hold nok kontakt så du ikke mister vennen din. Ikke no problem, og helt vanlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...