AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Flyttet for 4 år siden, og jeg har fått 1 nær venn her jeg bor nå. Han har heller ingen nære venner, bortsett fra noen brødre og kusiner. Det har seg slik at vi ringer, avtaler tid, sted og møter hverandre hver dag. Dette kan pågå i noen uker. Deretter slutter vi å ringe hverandre, og omgås ikke. Da begynner jeg å kjede meg ettersom jeg blir lei av å være alene, så da ringer jeg kompisen min og spør om vi kan finne på noe. Han er alltid med på det, og da er vi igang igjen. Plutselig omgås vi hver dag igjen, er hjemme hos hverandre, drar på puben og andre morsomme ting. Så kan det gå et par uker, så slutter vi å kontakte hverandre. Helt til noen av oss tar intiativet. Hvorfor er det slik? Er det normalt? Vi er begge 20 år gamle menn. Anonym poster: 5acea6197ab4b576e7918a20cd6d1432 2 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det er helt normalt. Har hatt det sånn med mange kompiser. 3 Lenke til kommentar
Pavement_InnleggNO Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Har det sånn selv med flere av mine kompiser. Jeg ser på det som en ypperlig løsning da det varierer veldig til hvilken grad jeg føler meg sosial. Kan jo være man underbevisst går litt lei hverandre eventuelt ønsker litt "alene tid." 3 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Plutselig omgås vi hver dag igjen, er hjemme hos hverandre, drar på puben og andre morsomme ting. Hvilken andre "ting" gjøre dere? 5 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Helt normalt. Dere jobber eller går på skole, og har prosjekter på fritiden som krever tid, familie og andre venner. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Har det slik med alle vennene mine, og de slik med sine. Man bare rullerer igjennom dem. Man blir rett og slett lei av hverandre om man skal omgås hele tiden, med mindre man har en usannsynlig god kjemi. Men den har for min del vært forbeholdt jenter jeg forelsker meg i. 1 Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Helt normal mener jeg og. Har en jeg henger med mye, plutselig lite kontakt. Men han har kjæreste så det er fullt forståelig! Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg har det sånn med mange venner. Noen kan jeg være dritgode venner med i flere måneder, så blir begge litt opptatt med vært sitt, så mister vi kontakt kanskje ett år, så er på'n igjen. Bare pass å hold nok kontakt så du ikke mister vennen din. Ikke no problem, og helt vanlig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg vil egentlig tro at det er ganske sunt å ha det på den måten. Jeg har ofte hatt veldig mye kontakt med en venn over en veldig lang periode for så å ende opp med at vi begge egentlig blir så lei av hverandre at vi bryter helt. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg har det litt slik, men det er rett og slett fordi jeg har ganske mange venner, og hvis jeg da bare henger med en hele tiden får jeg jo ikke tid til å pleie noen av de andre vennskapene mine, Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Helt normalt. Var kanskje ute hver eneste dag sammen på u.skolen, men på vgs ble det mer tid alene. Ikke at vi ikke ville finne på noe med hverandre, men noen ganger er det bare helt greit å styre med ting alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå