Testkise Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har problemer med å få slettet og/eller flyttet filmer jeg har lastet ned med Kazaa. Selv om ikke filmen uploades av noen er det umulig å gjøre noe med den. "It's being used by another person or program"-feilmeldingen kommer opp. Selv om den ikke er i bruk. Hva kan jeg gjøre? Syns jeg husker at det var en løsning på det. Endre noe i registeret. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 win xp? i så fall kan du gå inn på www.tweakxp.com og søke etter noe sånt som "100% cpu + avi" Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 bruke google/p2p og laste ned xpavifix Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Grunnen er at xp skal lese gjennom mediafiler for å hente ut div info som f.eks varighet/lengde. Noen ganger så klikker den på divx xvid, og da "holder" den på fila slik at ingen andre får tilgang til å endre. Sikkert noen som kan forklare bedre, men det er sånn fort og gæli hva som skjer Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Eller du kan ta knekken på problemet for godt, hvis du høereklikker på linken under og velger "Lagre mål som" Når den er lastet ned til en plass der du vet at du har den. Høyereklikker du på den og velger innstaller.Da gjør den en endring i registeret slik at problemet forsvinner. Her er adressen:http://zappa.halden.net/~memorx/xpfix/XP-AVIFIX.inf Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Takk, Ballemannen! Lastet ned filen og installerte. Nå funker alt som en kule!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå