Homer004 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Hei! Jeg har tidligere benyttet meg av "Planet Axel" som min faste utenlandske butikk, fordi de ikke inkluderer en kvittering med pris på til varene jeg bestiller i pakken. Derfor ble dette ganske enkelt tollfritt, hver eneste gang jeg bestilte! Desverre så gikk butikken konkurs for fire dager siden og jeg er nok en gang uten andre alternativer enn amazon.com... Er det noen her som har erfaring fra en annen amerikansk nettbutikk som selger Blu-ray eller DVD (eller spill), men ikke har blitt fortollet på bestillingene sine? Endret 21. juni 2012 av Keitaro004 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 ...eller så kan du faktisk betale merverdiavgift og toll slik at andre slipper å betale 40% skatt for å dekke opp for snylterene? Lenke til kommentar
Homer004 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) ...eller så kan du faktisk betale merverdiavgift og toll slik at andre slipper å betale 40% skatt for å dekke opp for snylterene? Når tollen ender opp med å bli halvparten av varens pris til slutt? Jeg hadde foretrukket et svar, ikke kritikk. Dere måtte ha betalt skatt uansett Endret 22. juni 2012 av Keitaro004 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Bare for å være helt klar; Er det toll eller merverdiavgift du betaler? CD-er og DVD-er er nemlig tollfrie... Merverdiavgiften er da 25% og hvordan du får 25% til å bli 50% er et spennende konsept. Regner du postens avgift på 120,- for å behandle forsendelsen som toll også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå