Gå til innhold

god VIFTE?

Anbefalte innlegg

jeg trenger en ny vifte til mn nye maskin! (amd XP 1700+)

Trenger en med LAVT støynivå og har sett denne på komplett.no:

EKL PAPST CPU-Vifte m/kulelager Socket A

opp til 1,4 GHz, samt XP1900+ ((27dB(A)det virker som denne har lavt støynivå!)

(trenger man noen harddisk vifte? eller andre vifter?))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den vifta er sikkert ganske "grei". Men ikke forvent noe særlig overklokking med den! Den holder jo til å kjøle CPU'en @ standard fart.. men noe særlig mer tror jeg ikke den klarer.

Angående flere vifter; Du bør nok kjøpe et par kabinett vifter. AMD'en lager litt varme vettu :wink: ..sett en vifte til å suge luft inn, og en til å blåse ut. Forresten, kjøper du en litt kraftigere vifte til å suge luft inn (slik man får et lite overtrykk) blir det mindre støv i kabinettet! Har i hvert fall jeg lest..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-10 17:05, mFaFa skrev:

Den vifta er sikkert ganske "grei". Men ikke forvent noe særlig overklokking med den! Den holder jo til å kjøle CPU'en @ standard fart.. men noe særlig mer tror jeg ikke den klarer.

Angående flere vifter; Du bør nok kjøpe et par kabinett vifter. AMD'en lager litt varme vettu :wink: ..sett en vifte til å suge luft inn, og en til å blåse ut. Forresten, kjøper du en litt kraftigere vifte til å suge luft inn (slik man får et lite overtrykk) blir det mindre støv i kabinettet! Har i hvert fall jeg lest..

Skal kjøpe et Chieftec Dragon Medium Tower Sølv, og jeg har hørt at viftene på dette kabinettet ikke er helt gode... bråker litt mye! kan jeg kjøpe andre, mer stillegående vifter til dette kabinettet?

noen råd?

Hvordan er vifttene på Gainward sjemkort? En kammerat har et GF2 kort fra dettte merket og det bråker som en...

Skal kjøpe(kanskje) dette sjermkoret: Gainward AGP GeForce3 Ti/450TV 64MB 4,0n (noen som har noe forhold til det?)

Titanium200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...