SmdYouNoob Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Skulle installere windows 7 og da jeg måtte skrive inn produktnøkkelen klarte jeg å trykke Enter så den hoppa over det steget. Så nå lurer jeg på hvor jeg må gå for å skrive den inn? Har lett rundt men finner ikke noe... Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Uten at jeg har anledning til å teste det nå: Start --> Høyreklikk på Datamaskin --> Velg Egenskaper --> Se nederst på siden Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 hva faen...når jeg skrev in produktnøkkelen sto at den den bare kunne brukes til oppgradering? så har jeg seriøst brukt 800 kr på feil versjon av windows 7 da eller? Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Vet ikke helt om dette er riktig, men hvis det er slik jeg tror det er, så er en oppgraderings nøkkel det samme som OEM, så hvis du skal gjøre en reinstallering, så må du ringe til Microsoft. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvis det er slik man har oppgraderingsversjon kan man ikke kun installere windows uten å ha et annet operativsystem i bunn med mindre man gjør små endringer. http://www.sevenforums.com/tutorials/31402-clean-install-upgrade-windows-7-version.html Husk at slik nødvendigvis ikke er helt i følge lisensbestemmelsene, men det er bedre en piratkopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå