Gå til innhold

"Limited access" trådløs internett

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har problemer med nettet på PCen min. Hvert 3- 30 minutt får jeg sånn "limited access" melding på internett ikonet til høyre hjørnet nederst. Jeg klarer å fikse det ved å reconnecte til nettet, men da oppstår det samme problemet etter 3 min. Når jeg troubleshooter så klarer den også å fikse det, men igjen oppstår det samme problemet etter kanskje 15min.

Jeg har prøvd å formatere, og installere windows 7 på nytt. Men det til ingen nytte.

Hvis jeg husker riktig ...Når jeg troubleshooter så får jeg : (bilde lagt til)

post-203270-0-08530400-1340317840_thumb.png

Håper noen kan hjelpe meg.

Endret av ZPAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ca samme problem da jeg fikk min nye bærbare. Oppdaterte driverene til nettverkskortet til de nyeste og byttet kanal på den trådløse ruteren. Etter det har jeg aldri hatt problemer med nettet.

Hei Myhken,

Jeg gikk in på device manager, også trykket jeg på network adapters, prøvde dermed å oppdatere Atheros og broadcom netlink driveren. Men jeg hadde allerede nyeste versjonen.

Jeg tviler på at det er noe med den trådløse ruteren. det er bare jeg som har dette problemet i huset. Det er flere laptoper her, men ingen har problemet.

Lenke til kommentar

Bare til info så er den nye pcen min også en Acer pc, en av tre bærbare jeg bruker her hjemme. Ingen andre hadde problemer med ruteren heller. Lot f.eks to pcer stå på for å se hva som skjede når jeg mistet netttilgangen på den nye acer pcen. De var fortsatt på nett.

Likevel tror jeg kanalbytte på ruteren utgjorde forskjellen. Har i alle fall ikke hatt problemer med Acer pcen siden da. Før jeg gjorde byttet, mistet jeg netttilgang utrolig mange ganger hver eneste dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...