SmdYouNoob Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (Dårlig tittel, fant ikke noe bedre) Mista bærbaren i gulvet for noen uker siden og harddisken og alt på den gikk til helvete. Kjøpte meg ny harddisk og ny windows 7. Men nå har jeg ingenting av det jeg hadde på bærbaren da jeg først kjøpte den. Er det mulig å gjennoprette den på en måte slik den var da jeg først fikk den? Er en del ting som ikke virker (kamera, par drivere osv...) Aner f.eks hvilke drivere jeg må installere på nytt. Fikk heller ikke med noe disk da jeg kjøpte PCen...så frykter nesten det ikke går På forhånd takk! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Det lå på harddisken som ble ødelagt om det er programmene dine du nå savner. Er hardisken ødelagt blir det vanskelig å gjenopprette noe. Ang.drivere bør du gå på hjemmesiden til pc produsenten, og under kundestøtte finne du drivernedlasting. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Gå inn på sida til produsenten, fin drivere der Mye av programmene som fulgte med, kan du nok glemme å få tilbake.. Men drivere er uansett det viktigste Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Ja men problemet er jo at jeg ikke vet hva drivere jeg trenger å innstallere Er det sånn at jeg ikke har noen drivere nå? Har jo ikke peiling på hvilke jeg har og ikke har... Skal jeg bare laste ned alle da eller? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Gå på Start-Kontrollpanel - Maskinvare og Lyd - Enhetsbehandling. De med en gul varseltrekant ved seg i boksen som kommer opp er det som mangler drivere og som du bør laste ned fra produsenten. PC produsentene har som regel gjort det slik på hjemmesiden sin at du velger hvilken pc du har og så får du opp kun de driverne til akkurat den maskina. Hvilket firma har laget pcen din? Vet du modellnavnet dens? Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Gå på Start-Kontrollpanel - Maskinvare og Lyd - Enhetsbehandling. De med en gul varseltrekant ved seg i boksen som kommer opp er det som mangler drivere og som du bør laste ned fra produsenten. PC produsentene har som regel gjort det slik på hjemmesiden sin at du velger hvilken pc du har og så får du opp kun de driverne til akkurat den maskina. Hvilket firma har laget pcen din? Vet du modellnavnet dens? Ja det er en Emachines E732 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Da går du hit: http://www.emachines...content/drivers Finn din pc i menyen der så får du opp alle drivere som er til din pc Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Da går du hit: http://www.emachines...content/drivers Finn din pc i menyen der så får du opp alle drivere som er til din pc Ah ok...står Ethernet kontroller ikke har en driver? Aner ikke hvilke av de på listen som hjelper meg med det... Og en ting til...er det en driver for at viften skal fungere bedre eller noe? Merker pcen blir mye varmere enn før nå med den nye harddisken i... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Denne burde hjelpe deg med det : http://global-downlo...nes&SC=EMEA_19E Ang. viftene. Hører du at viftene går, og at ingen av viftene gikk i stykker med det andre? Noen maskiner har mulighet til å endre viftehastighet i BIOS, men det finnes også programmer som lar deg styre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå