Sharanman Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Hei Vurderer å kjøpe denne (http://www.dell.com/...dhs1&l=en&s=dhs) fra Canada. Modellen ser ikke ut til å være i salg i Europa. I og med den har innebygget strømforsyning (trafo) har jeg søkt på nettet for å finne ut om US-modellen også kan gå på 230V. Har ikke funnet noe, men Canada har jo også 230V strømnett, så derfor Canada. Noen som har erfaring med denne typen kjøp fra Canada, eller har noen tips til hva jeg bør være obs på? Endret 21. juni 2012 av Sharanman Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Du mister norsk reklamasjonsrett som er 5 år. Dell tilbyr garantiflytting fra landet du kjøper i til Norge mot et vederlag men du får vel da standardgarantien i Canada hvor lang nå den måtte være, antagelig 12mnd. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hej Jeg kan oplyse dig, at XPS One 27 vil blive lanceret i Norden indenfor ganske kort tid, så jeg vil råde dig til at vente lidt med at købe, så du kan beholde dine norske rettigheder. Hold øje med www.dell.no indenfor de næste 1-2 uger, så er jeg sikker på du bliver glædeligt overrasket. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @Delllytter 4 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Det kaller jeg service Karina. 2 tomler opp. Lenke til kommentar
Sharanman Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Flott Karina. Vil følge dere på @Dellytter. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg kan oplyse jer, at XPS One 27 nu er til salg via telefon 23162303. I ønskes en rigtig god dag. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @Delllytter 1 Lenke til kommentar
Sharanman Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Da er det bare å bestille. Imponerende fra Dell, både her og kjøpshjelp på chat hoss dell.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå