Fylliksen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hva er beste app for å kontrollere mobilbruken? Da tenker jeg på både data og ringing/sms (mms spiller ingen rolle). Har lastet ned Onavo count, My data manager og dodol phone. Ingen av disse har (såvidt jeg har skjønt) mulighet til å legge inn minutt og sms priser, oppstartsavgift og priser til spesialnr. Dodol er den som kommer nærmest, men syns den er vanskelig å forstå, og den har etter hva jeg kjenner til ikke mulighet til å legge inn oppstartsavgift eller spesialnr. For tiden er det ikke så viktig om det ikke er mulighet til å legge inn oppstartspris, da jeg ikke betaler noe for det, men mulig jeg kommer til å bytte over til et annet abonnement der jeg betaler oppstartsavgift snart. Det er jo hundrevis av forskjellige apper å velge mellom, men det virker som mange gjør det samme, og særdeles få/ingen som er i stand til å ha full kontroll på forbruket mitt. Evt kunne jeg nøyd meg med en app som kun holder telling på minutter, antall samtaler, sms og dataforbruk på en oversiktlig måte. Er det noen som vet om en app som oppfyller disse kriteriene i størst mulig grad? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Og hva slags telefon bruker du? iPhone, Android, WP, Doro....? Til Android anbefaler jeg Droidstats. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 De fleste leverandørene har utviklet egne apper som viser forbruk og kostnad, f.eks med en widget. Sjekk ut f.eks Telenor Faktura dersom du benytter Telenor. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Det glemte jeg å si ja. Har en android tlf. Jeg har et chess abonnement, men de aller fleste som hadde lastet ned det var veldig misfornøyd, og skrev at det var lite info de fikk ut av den. Takk for tipset om Droidstats, skal sjekke ut den. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Noen som vet hvordan jeg laster ned VLC til Iphone4? Er det noen som også vet hvordan jeg laster ned filmer fra biblioteket mitt til Iphone? Synes den største ulempen med Iphone er kjøpepress og at det ikke går enkelt å få filmer fra laptopen over til telefonen. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Droidstats virker veldig lovende!! Åsså er den helt gratis a gitt Takk for tipset Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Noen som vet hvordan jeg laster ned VLC til Iphone4? Er det noen som også vet hvordan jeg laster ned filmer fra biblioteket mitt til Iphone? Dette bør du spørre om i iPhone-tråden, ikke i en tråd om logging av mobiltrafikk. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Sorry trodde jeg var på rett plass... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 3Gwatchdog synes jeg fungerer utrolig bra. Bruker atm Onavo. Og jo, du kan legge inn pris per MB/GB i Onavo. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 3g watchdog er veldig bra den, men den fungerer kun for datatrafikk og ikke sms og ringing. Droidstats fungerer for alt. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Funker noe av dette for iphone. Unnskyld om jeg forstyrrer tråden... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Nope. Alle nevnte apper her gjelder Android. Om iOS har tilsvarende apper burde du høre om i iPhone-tråden, evt starte nytt emne. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Nope. Alle nevnte apper her gjelder Android. Om iOS har tilsvarende apper burde du høre om i iPhone-tråden, evt starte nytt emne. Ok unnskyld, er ikke så kjent med alle begrepene da jeg akkurat har kjøpt meg ny mobil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå