Treblad Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 I begynnelsen klikket internetten (som er koblet via router) hvis jeg gikk inn på MSN 6.0. Kjipt, men jeg klarte meg og tok ibruk en tidligere versjon av MSN. Og nå for ikke så lenge siden skjer det samme når jeg bruker den "gamle" MSN'en. Internett hopper rett og slett av når jeg kommer inn i programmet. Så jeg har tatt i bruk Trillian, men om ikke så lenge fjerner Microsoft muligheten for å bruke andre program en MSN. Så noen som vet hva som er galt? Trenger sårt hjelp. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det er nå ikke helt sikkert at Trillian vil bli blokkert da, det var visstnok bare en tolkning av journalister som dekket saken. Jeg vet ikke dette sikkert, men håper og tror at Trillian fortsatt vil kunne brukes. Du kan lese litt mer om saken her i forumet på Trillians hjemmeside. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 I begynnelsen klikket internetten (som er koblet via router) hvis jeg gikk inn på MSN 6.0.Kjipt, men jeg klarte meg og tok ibruk en tidligere versjon av MSN. Så noen som vet hva som er galt? Trenger sårt hjelp. Prøv og se om det finnes nyere firmware til routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå