-Yngin- Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 HJEEELP! Klarte ved et uhell å slette partisjonen med ALLE filene mine på da jeg skulle "merge" denne med en annen tom en. OS er på en egen disk så den er grei, men jeg skulle gjerne gjenopprettet partisjonen som jeg slettet! På disken var det partisjon E: og F:, på F: ligger alle filene og E: er tom. Jeg formaterte E: og skulle innlemme partisjonen inn i F:, men da slettet jeg hele F: sammen med E: isteden! KRISE PLEASE hjelp, jeg holder på å begynne å grine her... Jeg har forresten backup på en ekstern disk, men den er korrupt fordi backupen er større enn eksterndisken! D: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Det eksiterer akkurat en LIK tråd rett under den! BRUK SØK og her er lenken forresten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1095339 inneholder også veiledning for hvordan man skal gå frem. Lenke til kommentar
-Yngin- Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Haha, går det an å være blind... Sitter og prøver med TestDisk nå, ser ihvertfall ut som den finner partisjonene, nå går den gjennom sylinderene (ligger på 21000/60800 nå, tar litt tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå