Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hello fellow geeks!

Jeg og en kamerat trenger et bra multiplayerspill til ferien, ettersom vi er lei alle vi har nå. Hittil har det gått mye i Heroes 3-6, HoN, Dota2, TF2, WC3 mods, Left4dead, OpenTTD, minecraft +++

Her er mine krav til nytt spill:

1. Er multiplayer (LAN og/eller online)
  2. Kan kjøres på 4 år gammel PC
  3. At det går an å spille mens man gjør andre ting: snakker, spiser osv.
  4. Ikke MMORPG
  5. Er skillbased og ikke kun timerewarding
  6. Gjerne kreative spill!

Håper noen har noe som tilfredsstiller alle krav! :)

thumbsupxsmall.jpg

Endret av Nissem4nn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på om du klarer å kjøre spillet på en 4 år gammel pc, men hvis ja, så vil jeg sterkt anbefale Day Z modden til ArmA 2. Fantastisk spill! http://dayzmod.com/

Survival-spill i en 225 kvkm stor verden fylt med zombier.

Må finne nye og bedre våpen, samt mat og vann som ligger rundt omkring. Møter på andre spillere som kan være snille eller slemme, alt ettersom de ønsker tingene du eier eller ikke.

Du trenger ArmA 2 + Operation Arrowhead ekspansjonen. Koster samlet ca. 26 Euro. Så må du laste ned modden fra linken over her.

Endret av Nielsen85
Lenke til kommentar

Støtter DayZ, utrolig mange ting som har en effekt på spillet. La oss si man går ute i regnet, ikke noe farlig med det. Så ender man opp med en forkjølelse og når du har kommet dit kan et lite host være nok til å aggroe en haug med zombier.

Lenke til kommentar

Anbefaler Dayz jeg også. Timesvis med morro! Spessielt vist du har en kompis å spille ilag med. Og utifra alle kravene dine passer det perfekt. Litt usikker på hvordan en 4år gammel PC vil funke på det da. Men du kan vell laste ned Arma2 Play4free og teste om du takler spillet.

Bare husk at DayZ er i alpha og må regne med noen bugs. Men er fullt spillbart fordi. :)

Arma2 CO koster kun 25euro elns, så det er ingenting mtp. hvor morro dette spillet er.

Sjekk ut DayZ tråden her på forumet også, for å lese litt mere om det.

DayZ tråden

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...