Plank Plank Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Hello fellow geeks! Jeg og en kamerat trenger et bra multiplayerspill til ferien, ettersom vi er lei alle vi har nå. Hittil har det gått mye i Heroes 3-6, HoN, Dota2, TF2, WC3 mods, Left4dead, OpenTTD, minecraft +++ Her er mine krav til nytt spill: Er multiplayer (LAN og/eller online) Kan kjøres på 4 år gammel PC At det går an å spille mens man gjør andre ting: snakker, spiser osv. Ikke MMORPG Er skillbased og ikke kun timerewarding Gjerne kreative spill! Håper noen har noe som tilfredsstiller alle krav! Endret 21. juni 2012 av Nissem4nn Lenke til kommentar
Fatboy_slim Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hva med Portal 2? http://www.gamer.no/artikler/82540/anmeldelse-portal-2/ Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Veldig godt tips, men har allerede spilt gjennom det. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Litt usikker på om du klarer å kjøre spillet på en 4 år gammel pc, men hvis ja, så vil jeg sterkt anbefale Day Z modden til ArmA 2. Fantastisk spill! http://dayzmod.com/ Survival-spill i en 225 kvkm stor verden fylt med zombier. Må finne nye og bedre våpen, samt mat og vann som ligger rundt omkring. Møter på andre spillere som kan være snille eller slemme, alt ettersom de ønsker tingene du eier eller ikke. Du trenger ArmA 2 + Operation Arrowhead ekspansjonen. Koster samlet ca. 26 Euro. Så må du laste ned modden fra linken over her. Endret 21. juni 2012 av Nielsen85 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Støtter DayZ, utrolig mange ting som har en effekt på spillet. La oss si man går ute i regnet, ikke noe farlig med det. Så ender man opp med en forkjølelse og når du har kommet dit kan et lite host være nok til å aggroe en haug med zombier. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 er dayz gratis? kan man spille alene? virker interessant. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Day Z er gratis, men det krever Arma II som koster en del. Civilization-spillene kan anbefales også. Alle av dem. :-) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Anbefaler Dayz jeg også. Timesvis med morro! Spessielt vist du har en kompis å spille ilag med. Og utifra alle kravene dine passer det perfekt. Litt usikker på hvordan en 4år gammel PC vil funke på det da. Men du kan vell laste ned Arma2 Play4free og teste om du takler spillet. Bare husk at DayZ er i alpha og må regne med noen bugs. Men er fullt spillbart fordi. Arma2 CO koster kun 25euro elns, så det er ingenting mtp. hvor morro dette spillet er. Sjekk ut DayZ tråden her på forumet også, for å lese litt mere om det. DayZ tråden Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Flott! Skal sjekke ut DayZ. Takker for tips! PS: Om noen har andre spillanbefalinger tar jeg gjerne fler! Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Torchlight 2 når det kommer ut, sjekk det på Steam. RPG med Lan, lik spillestil som Diablo II. Snakker om Diablo, anbefaler jeg Starcraft: Brood War, og Diablo II. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Torchlight og diablo spilles, men er kjedelige pga timereward/skillreward-balansen. Noen som har andre spill? Flere forslag trengs! Har ikke noe å si om det er gamle spill! Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Achtung/zatacka har vi spilt alt for mye allerede, men GODT forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå