MadRos Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei! Jeg ble (desverre) ferdig med max payne 3, og har ikke noe å spille. Vil noen anbefale solide singelplayer spill på PC, i denne sjangeren ? Helst ikke så gamle spill. har spilt fra før av cod, bf osv. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Har du spilt de 2 første Max Payne spillene? Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Kudos for å spillt det igjennom det veit av flere som hoppa av tidlig i spillet som ikke makta det repetive gameplayet. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Akkurat nå spiller jeg The Saboteur, veldig bra spill. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) har prøvd begge to max payne spillene. Har også prøvd saboteur. Jeg ble helt hektet av hans personlighet i Max payne 3, han var helt rå. Egentlig var ikke spillet så utrolig bra, men, helt trollbindende personlighet til hoved personen.. OT, desverre falt ikke the Saboteur i smak.. Hmm.. Endret 21. juni 2012 av MadRos Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Et spill som kan minne litt om Max Payne, mye pga du kan bruke slow motion der også, er Stranglehold. Jeg likte det veldig godt. Sjekk det gjerne ut på youtube eller les anmeldeser. Her er gamer.no sin http://www.gamer.no/artikler/12410/stranglehold-/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Batman: Arkham Asylum/City. Endret 22. juni 2012 av Orwandel 3 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Prøvd fallout 3/ new vegas? eller Half Life 2? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Støtter Fallout: New Vegas. Du bør også laste ned modden Project Nevada. F:NV er svært bra som vanilla, men Project Nevada gjør det langt, langt bedre. Dere kan jo ta en titt her: http://www.youtube.com/watch?v=juMWKWR_BCo 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hem. Jeg er litt i samma situasjonen. Har runda Max Payne 3, og Battlefield 3 begynner å bli litt repetitivt. Men ideen om FO:NV med mods tente meg litt igjen (Har NV på xbox med alle expansions) siden jeg har ny PC på vei. Trenger jo å komme gjennom historien 2-3 ganger til (Caesar's Legion ending og Mr. House ending mangler jeg hvertfall) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Platekompaniet (og sikkert de fleste andre) har Fallout: New Vegas Ultimate Edition til kr 200,-. Da får du F:NV og en god del annet snacks. http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/PC/Fallout_New_Vegas_-_Ultimate_Edition/?id=107065 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Fant det på Elkjøp til 199,- så da blir det ordnings. Gleder meg litt nå. Problemet er bare å velge mellom alle spillene jeg skal kose meg i ferieuken min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå