Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 selvfølgelig kan man ha bambus inne, men lurer på om det finnes små typer som ikke vokser gjennom taket iløpet av 3 dager. hvor får man isåfall tak i en slik? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jada, du får kjøpt forskjellige typer bambus som passer fint inne. Selv har jeg en liten busk og en slik "pinne" du får kjøpt slikt på div blomsterhandler. Du kan bare klippe de når de når taket. iallefall det jeg har gjort, og den lever enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 har du bilder av dem? hva mener du med "pinne"? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Er ikke hjemme nå men skal ta bilde og legge ut her i morgen. Med pinne mener jeg slike små grønne bambuspinner med skudd på som ofte selges i små sylinder vaser og bare står i vann, er ca halvmeter i høyden når de selges. Mener IKEA har solgt både ekte og falske slike i noen år. Min pinne er fem år,plantet i jord og total lengden er ca 2,5 meter Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 nærbilde av pinnen (noe ala størrelsen den var når jeg kjøpte den) hele pinnen og busken alle sammen er kjøpt hos blomsterhandlere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 takk! en slik må jeg skaffe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå