SLi Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Hvordan gjør jeg det da? Du kan bruke en minnepenn. Usikker på om det er egen versjon eller hvordan det funker, men burde være lett å finne ut, samt fremgangsmåte, etter et søk på google. Endret 22. juni 2012 av SLi Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Det jeg prøvde Sli, men funket ikke. tror jeg på prøve med cd Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hei! Har hatt mange av de samme feilmeldingene som deg. Synderen viste seg å være den ene RAM-brikka, av samme type som du har! Her er memtest86+ til USB, burde være ganske rett fram å installere det Selv fikk jeg feil etter ca 8 timer, men dette kan variere. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Ikke glem at du må sette boot priority i bios sånn at du laster via usb først. Hvis ikke går den rett til hd og laster windows. Går også an å koble ut hd til os, da laster den som regel fra usb isteden uten at du må gjøre endringer i bios, men dette er avhengig av hovedkortet og versjon på bios. Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Nils, var det programmet jeg brukte, og satt USB-en til å ha Boot prioritet, men den startet windows også frøs maskinen. Jeg aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Husket du å huke av for å formatere minnepinnen? Prøv å installer en gang til Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Ja, jeg husket det. Har prøvd 2 ganger, frøs begge gangene EDIT: Skal jeg prøve en annen minnepenn? Endret 23. juni 2012 av VitroVine Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvilken USB-port plugget du minnepinnen i? Kan det ha vært USB3? Vet ikke om dette har noe å si, men verdt et forsøk Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Nei, var en Usb2. Plugget inn i front av kabinettet, tror du det er noe forskjell hvis jeg prøver en bak? Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Tviler, men du kan jo prøve. Du kan jo også prøve med en annen minnepinne hvis du har en. Ellers må du nok bruke en CD. Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Okay, prøver en annen minnebrikke imorgen. Hater bare og måtte force-restarte maskinen hele tiden Hvis ikke det fungerer, skaffer jeg meg en cd Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Ok, den kjører nå Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 Ok folkens: Jeg trengte ikke kjøre lenge før jeg fant ut av det. Hvis jeg hadde begge RAM-brikkene i fikk jeg melding om at det var noe feil iløpet av sekunder. Halve skjermen var rødt med hvit skrift på, noe jeg antar er feilmeldinger. Men så tok jeg ut en av rambrikkene og kjørte noen minutter. Da kom det ingen feilmeldinger. Så byttet jeg ram brikker og da fikk jeg feilmeldingene igjen. SÅ nå tror jeg jeg har fått tak i synderen. Skal prøve å bruke pc'n idag og så om jeg får noen blåskjermer med bare en av RAM-brikkene Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Bluescreen'et akkurat 2 ganger på 2 minutter. Trur jeg kjører den testen en stund til. Oops, viste seg at jeg hadde sotte inn feil RAM- brikke Endret 23. juni 2012 av VitroVine Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Du bør kjøre testen i ca 1 til 2 timer per GB med minne som skal testes. Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 23. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2012 kjører testen hvis jeg får bluescreen iløpet av morradagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå