Elementzify Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg har holdt på med Youtube en veldig god stund, men som dere vet er det veldig vanskelig å vokse en channel for tida noe som er trist ettersom det finnes så mange gode channeler der ute. Uansett jeg ønsker å vokse min egen channel fordi jeg vil at flere folk kan se på det jeg lager å gi meg tilbakemeldinger om hva som kan bli forbedret til neste gang Hvis dere liker innholdet så gjør det ingenting om dere kunne subscribe til meg http://www.youtube.com/user/Elementzify Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Føler at om en channel virkelig er helt fantastisk, så vil den vokse med tålmodighet med eller uten utenforstående hjelp. Lenke til kommentar
Elementzify Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Føler at om en channel virkelig er helt fantastisk, så vil den vokse med tålmodighet med eller uten utenforstående hjelp. Sant i noen tilfeller, men det finnes mange flinke folk som ikke blir sett på grunn av de "store" channelene Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Du poster COD videoer, hvorfor ikke tenke nytt? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Slår meg nesten litt enig med Dore12m, COD videoer er vel ikke akkurat første gang jeg ser på youtube, og personlig tenkte med engang når jeg så kanalen din at dette var helt uinteressant for meg og jeg gamer COD selv. Jeg har begynt med en musikk kanal der jeg legger ut min musikk som jeg har laget i FL Studio, ikke akkurat den mest populære, men for noen views i ny å ned samt abonnementer. Endret 21. juni 2012 av teb1986 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå