ATWindsor Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 GIr blanke F om Wii U er svakere en PS4/Xbox 720, det er spillene som teller. Hver generasjon har Sony og Nintendo levert, spesielt PS2, GameCube, PS3 og Wii, en haug med eksklusive. Microsoft har ikke levert på 2 generasjoner pga mangel på eksklusive spill. Så det er ikke noen vits med lanseringen av Wii U i det hele tatt? AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) GIr blanke F om Wii U er svakere en PS4/Xbox 720, det er spillene som teller. Hver generasjon har Sony og Nintendo levert, spesielt PS2, GameCube, PS3 og Wii, en haug med eksklusive. Microsoft har ikke levert på 2 generasjoner pga mangel på eksklusive spill. Så det er ikke noen vits med lanseringen av Wii U i det hele tatt? AtW GIr blanke F om Wii U er svakere en PS4/Xbox 720, det er spillene som teller. Hver generasjon har Sony og Nintendo levert, spesielt PS2, GameCube, PS3 og Wii, en haug med eksklusive. Microsoft har ikke levert på 2 generasjoner pga mangel på eksklusive spill. Så det er ikke noen vits med lanseringen av Wii U i det hele tatt? AtW Går det ann å svare så dumt Selvfølgelig skal Wii U komme, men ikke forvent deg monsterkraft i den, spillene for meg som gjelder. Er eksklusiver som ikke dukker opp på PC jeg kjøper konsoller for! Endret 21. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Går det ann å svare så dumt Selvfølgelig skal Wii U komme, men ikke forvent deg monsterkraft i den, spillene for meg som gjelder. Er eksklusiver som ikke dukker opp på PC jeg kjøper konsoller for! Om hardwaren ikke betyr noe, hva er poenget med Wii U? AtW Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Wii u blir nok dag en kjøp zelda bør bli bra Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Skal ha Wii U, men venter nærmere en lansering med å bestille maskinen. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Supert syntes det var merkverdig skrevet Jeg er klar over at en redaktør sitter på et større ansvar når det gjelder kvalitet på teksten, men ville bare slenge inn at du kanskje bør jobbe litt (eventuelt mye) med det du også. Endret 21. juni 2012 av thormario Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Beklager min dålige norsk :nei2: har holdt meg på engelske game forum sider i årevis Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Beklager min dålige norsk :nei2: har holdt meg på engelske game forum sider i årevis De fleste her på forumet henger nok også på engelske forum, men de klarer fremdeles å skrive god norsk. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Sweet Foretrekker engelske spillere de er mere ... honest og elsker deres syn på norge Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Wii U klarer seg sikkert bra i neste generasjon fordi det ikke finnes noen alternativer før 2014. Den blir tross alt kraftigst på grafikksiden når den kommer, så hvorfor velge noe annet? Tingen er jo at det ikke er noen grunn til å velge noe som helst, fordi det ikke er snakk om en ny konsollgenerasjon. Personlig står jeg nok over denne, inntil videre. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) GIr blanke F om Wii U er svakere en PS4/Xbox 720, det er spillene som teller.Hver generasjon har Sony og Nintendo levert, spesielt PS2, GameCube, PS3 og Wii, en haug med eksklusive er å finne her.Microsoft har ikke levert på 2 generasjoner pga mangel på eksklusive spill som ikke er Halo/Gears/forza/kinect eller XBLA.Folk kan like XBLA/Kinect/Move/PSN minispill men det gjør ikke jeg fordi noen av dem er gøy kun i 1 time.... Noen er gøy i 3 minutter og det er sløs av penger når slike spill er over 40kr+++ I følge denne lista (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_games_exclusives_(seventh_generation)#Microsoft_Xbox_360) så stiller PS3 og Xbox relativt likt hva antall ekslusive titler angår. At du ikke liker spillene på XBLA og PSN betyr ikke nødvendigvis at de er dårlig. Men den enkleste løsninger er også den beste. Kjøp en av hver konsoll og nyt favorittspillet ditt på din måte. Endret 21. juni 2012 av firberblad Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Prøver Himmel skulle tro bokmål var standard på en slik side Liker ikke Nynorsk jeg heller, å enda mindre å lese det. Men skriver han nynorsk så skriver han nynorsk, og det vil han fortsette med =) Artikkelen blir ikke noe dårligere av å skrives på nynorsk. Lenke til kommentar
Varm Saus Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Frykter virkelig at wii u ender opp nå som wii mot ps3 og 360 når ps4 og x720 dukker opp mest sansynelig før neste jul..Wii u klarer nok ikke next gen multiplatform spill :nei2: Eyecandy =/= underholdning. Hvertfall ikke for meg. Lenke til kommentar
sevayth Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 All sturingen hver gang det er nynorsk... Legger såvidt merke til det selv. Fortsett med det! Men hvordan er responsen i touchskjermen? Det er jeg spent på. Er den som på DS, altså resistiv? Eller er den kapasitiv? Ser for meg at det blir mye heidunrande trykking, og da burde den være god. Hørte òg på GT.com at det ikke er multitouch, og DET var en kjempenedtur for meg. Det fjerner mange muligheter. Synd at det skal bli sånn i 2012. Tore Jeg kan svare litt på dette. Hvordan touch det er vet jeg ikke, men de har IKKE multi-touch. Grunnen til dette var det ekstremt store hoppet i pris. De var enige at multi er bra, men mener de ville miste flere på prisen enn at den ikke har den ene funksjonen. Hvor mye dyrere den ville bli sa de ikke noe om. Det er i det miste et tegn på at WiiU ikke kommer til å koste 2 biler og en sykkel, som PS3 når den først kom ut. Alt jeg vil ha fra dem nå (annet en maskinen, seff) er dato og pris. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Wii U klarer seg sikkert bra i neste generasjon fordi det ikke finnes noen alternativer før 2014. Den blir tross alt kraftigst på grafikksiden når den kommer, så hvorfor velge noe annet?Tingen er jo at det ikke er noen grunn til å velge noe som helst, fordi det ikke er snakk om en ny konsollgenerasjon. Personlig står jeg nok over denne, inntil videre. Konsol kirgen i seg selv er spennende nok, Microsoft brukte over 10 milliarder dollar for å komme seg inn på markeded, dvs før de begynte å tjene penger, begynner å snakke om ganske mye penger. Nintendo starter neste runde, hvor lenge til de andre svarer, er MS lekkete dokument reelt eller en bløff for å forvirre de andre. Kampen begynner å bli hardere når vi nærmer seg jul i år, wii U mangler noe viktig, spill, dette er relativt viktig for en spill konsol. Så lenge virker tredjepart utviklere negative siden de ikke vet om den selger, Nintendo må gjøre noe veldig fort. Sony og MS har litt bedre tid, dvs ett år. For mange vil valge være kjøp wii U til jul og en ekstra konsol om 3-4 år, snakker vi 2014 release er dette det beste valget. Spillet er i gang, hvor mange kommer til finalen, detter en ut kan Apple, Google eller Valve bestemme seg for å spille. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 Må si meget MEGET skeptisk på nintendo. De sier at de har lært av ting de gjør feil. Men ser ikke noe forbedring. Tror dette kan bli som Wii, mangen konsoller rundt i verden som står kalde. Eneste grunnen jeg behold Wii'en min var at foreldrene mine elsket Wii Sport. (og softmodding) Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 er det behaglig og holde kontrolene? dei ser svært ubehaglig ut håper det blir noen intresange tittler som veier ut konsolen sin "meh" Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 21. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Sweet Foretrekker engelske spillere de er mere ... honest og elsker deres syn på norge Som han amerikaneren som solgte narkotika via Xbox LIVE? Endret 21. juni 2012 av fantomena Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Det er ikke demokratisk om dere skriver disse artiklene på nynorsk. Flertallet VIL HA BOKMÅL. Skriv på det skriftspråket som blir brukt av flest.. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2012 Det er ikke demokratisk om dere skriver disse artiklene på nynorsk. Flertallet VIL HA BOKMÅL. Skriv på det skriftspråket som blir brukt av flest.. Det er ikkje særleg demokratisk å tvinge ein nynorskbrukar til å skrive bokmål for å glede deg helder. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå