Gå til innhold

[Løst] Windows disc fylles opp hele tiden!

Anbefalte innlegg

Hei

Har i lengere tid hatt problemer med at partisjonen der Windows ligger blir helt full.

Har da flere ganger fått slettet naturlige ting som tar plass, slikt som ting på skriveborde som ikke trenger å være der og andre små ting som er blitt installert på windows discen (har alltid likt å ha windows på en egen disc/partisjon slik at det ikke skal legges for mye dritt innpå samme disc som windows ligger)

Har laget den discen/partisjonen til 30 gb og windows tar 20gb, så hva i huleste brukes de siste 10 gb til?

Og selv om jeg får til å slette 2-300 mb så blir det like smekk fult noen minutter senere!

Hjelp! nå er det så fult at jeg ikke engang kan spille av musik fordi spotify sier discen er full!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan gjøre følgende:

- Deaktivere swapping for systemdisken din, lenke.

- Justere hvor mye plass søppelbøtta har, lenke.

- Deaktivere 'hibernation', lenke.

- Se over installerte programmer..., kanskje kan du slette noen?

- Kjøre diskrensing, lenke.

Ellers går jeg utifra at du har slettet gammelt nedlastet rusk, og at du benytter den andre partisjonen, og ikke standard Mine Dokumenter (som igjen ligger på C:).

Endret av droidy
Lenke til kommentar

Det blir vell på C disken det da, eneste discen som er full. Men spotify er jo ikke det største problemt vell, den mellomlagrer vell bare en sang om sangen?

Nei, det gjør den ikke ....

tror at den som default bruker 10% av ledig plass, men den kan flyttes :-)

Hos meg finner jeg den her:

"C:\Documents and Settings\BearCat\Local Settings\Application Data\Spotify\Storage"

In the Spotify menu, click File→Preferences (or Spotify→Preferences on a Mac) to reach your Spotify Preferences screen.

Below Location, click Browse.

A Browse dialog box appears.

Navigate to your external hard drive or storage device (E:/, for instance), and then select a folder in which you want to store your cache file.

Click Open to confirm your selection.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...