Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hotmail-konto blokkert

Anbefalte innlegg

Jeg logger sjeldent på min hotmail, men jeg har en hotmail-konto for å kunne bruke facebook, steam, youtube og lignende tjenester. Men her om dagen skulle jeg logge på for å sjekke min mail, og da ble jeg møtt av dette:

"Kontoen er blokkert

Hvorfor ser du dette?

Noen har kanskje brukt kontoen din til å sende ut søppelpost (eller andre ting som bryter med Tjenestevilkår for Windows Live).

Vi kan hjelpe deg med å få kontoen tilbake.

Hva må du gjøre?

Vi hjelper deg med fremgangsmåten når du skal bekrefte at du eier kontoen. Deretter må du endre passordet hvis andre har brukt kontoen din. Det bør bare ta et par minutter, og deretter er blokkeringen fjernet og du kan fortsette.

Vi har fjernet kontoinnstillingene dine

Kunder kommer ofte hit fordi andre har tilgang til kontoen deres og bruker den til å sende søppelpost uten at de vet om det. Vi har fjernet alle automatiske svar i Hotmail eller koblede kontoer du har hatt. På denne måten beskyttes du og dine kontakter."

Jeg har aldri sendt ut noe spam-mail eller slikt, og har heller ingen anelse hvorfor mailen min er blokkert.

Videre så kan jeg trykke 'fortsett' for å få min hotmail åpnet. Men den eneste måten å gjøre det på er å få sendt en kode til en mail. Og den mailen som er standard, og ikke går å endre på har jeg aldri hørt om, så jeg har da ikke sjanse for å få låst opp min mail.

Det jeg da lurer på er følgende: Er det noen som vet om andre måter å få låst opp sin hotmail-konto på? Evnt. en måte å få endret mailadresse som den koden blir sendt til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...