Bjornizz Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei. Bygde pc i begynnelsen av Mars, men den vil ikke fungere. Har prøvd absolutt alt og nå gir jeg opp. Er det noen som vet om en forhandler eller firma av noe slag som er flinke til å finne slike feil og fikse de? Gjør heller ikke noe om det ikke koster 1.000.000kr i timen Lenke til kommentar
War Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Har du prøvd her inne også? Eller bare loddet selv? Det skal la seg gjøre å isolere feilen og evt sende den aktuelle delen til RMA. Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Har prøvd her inne flere ganger og prøvd alt folk har foreslått. Så nå gir jeg rett og slett opp så nå vil jeg bare sette den til noen som kan fikse den og få det i orden. Begynner å bli ganske lei nå etter 3-4 måneder Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Veit du hvor hof i vestfold er? Hvis du vil, kan jeg kikke på den i helga om du klarer å få den til meg. Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Har du veldig peiling? Har hatt noen venner som har bygd 5-6 pc'er til å se på den og de skjønner ingenting. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Har jobbet som feilsøker og komponenttester hos komplett, og har klart å få mange "umulige" pcer opp å gå. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei. Bygde pc i begynnelsen av Mars, men den vil ikke fungere. Har prøvd absolutt alt og nå gir jeg opp. Er det noen som vet om en forhandler eller firma av noe slag som er flinke til å finne slike feil og fikse de? Gjør heller ikke noe om det ikke koster 1.000.000kr i timen Om du røper hvor du bor, kan kanskje noen være så snille at de besøker deg istedet, da blir det litt enklere. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Om ingen forstår noe er noe skadet, det kan man isolere og få nytt på garantien. Ville latt de hjelpe, sende inn på service snakker vi uker. Endret 21. juni 2012 av War Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Har jobbet som feilsøker og komponenttester hos komplett, og har klart å få mange "umulige" pcer opp å gå. Ok, hvor mye skal du ha for å ta en kikk på den? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Skal ikke ha noe betalt for det, er jo en tjeneste for å hjelpe hvis man kan. Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Ja, takk for det isåfall Passer det på lørdag? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Det passer bedre på fredag eller søndag. Lørdag skal jeg være med familien på harrytur. Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Åja, får ta det fredag litt utpå kvelden hvis det passer da? Er på jobb i Kongsberg frem til 3 (kan slutte litt tidligere) åsså søndag blir det harrytur på meg Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Da kan vi ta det derfra, med at jeg kan prøve å ta en titt på fredag ettermiddag Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Ja, kan ikke du sende meg adressen og telefonnummeret ditt, så kontakter jeg deg igjen imorgen før jeg reiser? Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Da var pc'en fikset takket være Traskas waits for alice! Feilen ble oppdaget på sekunder og fikset på få minutter. Kunne ikke blitt bedre 3 Lenke til kommentar
Bjornizz Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Det var for gammel bios på den. Var vel versjon 3.01 om ikke jeg husker feil og hovedkortet mitt støttet ikke prosessoren min før versjon 8.03 eller noe slikt. Så han fikset det med en gang og satte den opp for meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå