desnake Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 https://prisguiden.no/produkt/hp-pavilion-g6-1339so-161134/detaljer Tenkte rett og slett på denne her, tror dere den vil dra følgende? Warcraft 3 + Frozen Throne (er jeg egentlig bombesikker på at den gjør) Minecraft Left 4 Dead Counter-Strike 1.6 Men her kommer muligens verstingen som jeg ønsker og kunne dra i alle fall: Battlefield 3 Krever ikke full ytelse av den, men at det er mulig og gå inn og ta ett par maps uten og klikke i vinkel over FPS lagg. Tror dere denne duger? Eventuelt andre tips til mitt formål til max 4k? Lenke til kommentar
ole a Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ville ikke sagt at et budsjett på 4k er tilstrekkelig til en laptop som skal kjøre bf3. Mulig du kan finne noe på tilbud og være heldig da, men hadde ikke meg satt for store forhåpninger Lenke til kommentar
desnake Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Takker raskt svar Vell da vet jeg det i alle fall, Noen tips om billigst mulig laptop som drar bf3? Fant ikke noen redigerings knapp? :S Tror du den hadde dratt de andre spillene jeg ønsket? Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 For 5000 kan du spille BF3 på lav grafikk. Beste jeg finner. Om du er villig til å kjøpe brukt, kan du nok finne noe litt bedre, men du spør etter noe som ikke er mulig å finne til under 4000 tror jeg. Mitt tips vil være enten å kjøpe stasjonær pc, da får du mer for pengene, eller å spare lengre. Det er utrolig stusselig å spille på elendig grafikk og fremdeles ha litt hakking. Lenke til kommentar
desnake Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Å men jeg har en veldig bra stasjonær PC Og en laptop som funker til WC3 og filmseeing og internettbruk. Og en hjemmeserver PC. Men er ute etter en laptop som funker med litt flere spill av nyere dato for terasse spilling og raske lan hehe. Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Da ville jeg spart opp litt mer penger, og evt. fulgt med på bruktmarkedet Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 eller ta med stasjonær ut på terassen og kjøpe en stor pc bag Lenke til kommentar
desnake Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 hehe tror nok heller jeg blir og spare litt mer penger Stasjonære PCn er veldig fint og stukturert satt opp skjønner du er så mye krøll og ta den frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå