SindreS2k Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei sann! Jeg trenger en introduksjon til filmene jeg skal produsere. Jeg ønsker at den personen som kan tenke seg å gjøre dette kontakter meg på pm. evt på forumet hvis det er noen spørsmål. Hvordan skal den se ut? http://www.youtube.com/watch?v=0yT3XbSorx0 Jeg vil at introen skal ha minecraft figuren min i hovedrollen i reisen gjennom spillhistorien. Alt ifra space invanders til happy wheels til minecraft til bf3. og så videre. Det vil bli betaling, men dette diskuteres et annet sted. Spørsmål taes i denne tråden. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg trenger en introduksjon til filmene jeg skal produsere. Denne setningen gir absolutt ingen informasjon om hva du etterlyser! Lenke til kommentar
SindreS2k Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg trenger en introduksjon til filmene jeg skal produsere. Denne setningen gir absolutt ingen informasjon om hva du etterlyser! Nei, var ment for å fortelle hva jeg bruker den til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå