inaktiv000 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hehe, har drukket endel brus i det siste (kjøpte 24x0,33 GLASS cola i Sverige).. Måtte ta bilder før jeg skulle opp og pante i går Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 wooow du er kul ass, kan jeg ta på deg? men seriøst... det der er MYE... ble hypp på en kald glasscoke nå Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Bruker du gebiss nå? Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har hjulpet deg å drikke . Men Cola'en renner fort ned :/. Hvor mye penger fikk du i pant, og fikk du pantet glassflaskene ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 ser ikke hva som er så spesielt med dette .. det er 2ukers jobb for min familie ..så har vi like mye desverre panter morra mi flasker hver lørdag .. og nå drekker vi bokser tar morra mi ferie i 2-3 uker så skal jeg komme med bilder som får disse til å se ut som en dverg i en klesbutikk for menn over 2 meter .. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 wooow du er kul ass, kan jeg ta på deg? Jepp, er jeg helten nå? De glasscolaene smakte enormt mye bedre enn vanlig cola Hmm.. en av disse flaskene er vel den som ødela mitt trådløse logitech Simon: hmm.. 133 eller noe hvis jeg husker rett... det gikk med på 2(grandiosa + pepsi) og litt snop (Unnskyldning: Grandiosa koster 25,50 mens Grandiosa + 1,5l Pepsi koster 25,00 :o ) Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hvorfor helte du cola i Logitech tastaturet ditt ? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du er litt smågutt enda da En kompis måtte kjøre bort flaskene sine i to billass. (Her snakker vi om to fullastede store amerikanske stasjonsvogner med kun plass til fører.) Synes å huske at panten ble på mellom 1500 og 2000, og dette var flasker han hadde oppbevart i en haug i på rommet sitt :o Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du er litt smågutt enda da En kompis måtte kjøre bort flaskene sine i to billass. (Her snakker vi om to fullastede store amerikanske stasjonsvogner med kun plass til fører.) Synes å huske at panten ble på mellom 1500 og 2000, og dette var flasker han hadde oppbevart i en haug i på rommet sitt :o WOW :S .. Hvor langt tidsrom hadde han samlet flasker ? Håper for hans del at det var over laaaang tid. Lenke til kommentar
rullegardin Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er det imsdal jeg skimter i den slitte hvite posen?Puke Lykke til neste på neste tur hos tannlegen da Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Småtteri. Hadde ett stappfult skap, en hylle med over 200 colabokser på + 8 kasser med o,33L flasker på hybelen da jeg flyttet ut i juni. Who's tEh man now? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hehe, har drukket endel brus i det siste (kjøpte 24x0,33 GLASS cola i Sverige).. Måtte ta bilder før jeg skulle opp og pante i går http://home.no.net/cecolon/P8290646.JPG http://home.no.net/cecolon/P8290645.JPG Pass deg, ikke drikk så mye cola før du blir avhengig! du kan bli "cocaholiker"! (Hvis du ikke allerede er det dah, da er du ille ute) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 oh...cola er tingen! Hadde en lignende haug før jeg pantet dem, ble en del kroner ja! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hehe, har drukket endel brus i det siste (kjøpte 24x0,33 GLASS cola i Sverige).. Måtte ta bilder før jeg skulle opp og pante i går http://home.no.net/cecolon/P8290646.JPG http://home.no.net/cecolon/P8290645.JPG Pass deg, ikke drikk så mye cola før du blir avhengig! du kan bli "cocaholiker"! (Hvis du ikke allerede er det dah, da er du ille ute) Så heter det ikke akkurat cocaHoliker, men cocaKoliker *pirpe på* Cecolon: Så mange flasker.. får jeg ta på deg? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Må vell dra på noe jeg ikke er så stolt over, men. Drikker enn 3-4 liter cola på hverdager ++ i helgene. :oops: : Bilde fra Beolan 1.juli 2003.. Drakk desverre ikke all colaen selv. Var noen andre i crew som "bomma" litt. 8) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har du diabetes nå? Bare lurer Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nope, men fast legen min påstår at jeg kommer til å få d før jeg fyller 20. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nope, men fast legen min påstår at jeg kommer til å få d før jeg fyller 20. Hyggelig fastlege må jeg si ... :o Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nope, men fast legen min påstår at jeg kommer til å få d før jeg fyller 20. Hyggelig fastlege må jeg si ... :o Tja, med et cola forbruk på opptil 4 liter så måtte han si at det er stor sjanse for at jeg fikk det osv.. PISS PREIK! COLA POWER!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ser ikke noen bilder jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå