xpenziuz Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hei, har et hovedkort v Type ASUS A7N266-VM jeg bygget opp pcen og da jeg startet opp pcen fikk jeg bare en lyd av hovedkortet : du-du-du-du-du osv.. noen som kan svare meg på hva dette er ? Takk på forhand Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Alt avhenging av lengden på "du-du"ene og rekkefølgen er dette et eller annet for for varselsignal. Kommer for eksempel ved CPU-problemer (varm CPU, ingen CPU, ingen vifte osv) og andre ting. Asus pleier å ta med en beskrivelse av disse "du-du"ene i manualen sin så det vil iallefall være den beste plassen å starte lete etter hva bråket betyr Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ram er selvfølgelig av rett type og alle ledninger rett vei? ikke bytta om på keyboard og mus heller? CPU viften tilkoblet og starter ved boot? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Kikk i manualen etter pipelyd-koder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå