sndrem Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei Noen som aner hvordan jeg får vekk de irriterende lilla linjene i youtube? Regner med det har noe med flash å gjøre, og har prøvd å google det, men ble ikke veldig klok. Kjører windows 7 ultimate 64 bit Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Tror det er skjermkorts driver problem heller. Se en webM video og se om problemet presiserer. Se også om video avspilling som ikke tegnes til overlayet fra en videospiller fungerer. Lenke til kommentar
sndrem Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Merkelig, feilen oppstår kun når jeg har youtube som et lite bilde (ikke fullskjerm)... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 prøv å slå av hardware acceleration i flash instillingene i control panel. Lenke til kommentar
sndrem Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 prøv å slå av hardware acceleration i flash instillingene i control panel. Det fikset det! Hva er konsekvensen av å skru av hardware acceleration? Kan ting bli tregere? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 ja, hvis du har en treg gammel bærbar slik jeg hadde på minilaptoppen min. Kan være driver relatert til skjermkort driveren eller flash player versjonen du bruker. Har du en relativt rask moderne pc så går det greit uten hw acceleration også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå