oyvmyr18 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei! Har et problem som eg ikkje finn ut av. Når eg kobler til headset til datamaskina kjem lyden både ut av headset og datamaskin. Kva er problemet ? Må eg installere driver for aux-utgang. Eg har kun installert realtek lyddriver. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Det du kan gjøre er å høyreklikke på høytalertegnet ned i oppgavelinja, "Avspillingsenheter", så deaktiverer du lydenheten pc'en din bruker, slik at det bare kommer lyd ut av headsettet. Lenke til kommentar
oyvmyr18 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Prøvde dette og da forsvinner jo lyden i headsettet også.. Dette skal jo gå automatisk når eg plugger i headsettet... Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Prøvde dette og da forsvinner jo lyden i headsettet også.. Dette skal jo gå automatisk når eg plugger i headsettet... Åja trodde du hadde USB-headset, nei da fungerer ikke metoden. Last ned drivere fra produsenten. Lenke til kommentar
oyvmyr18 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Har lasta ned den lyddriveren som eg finner her, men det hjelper ikkje. Trenger eg en annen driver ? http://www.samsung.com/no/support/model/NP-RV515-S03SE-downloads?isManualDownload=true Lenke til kommentar
dopus Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) sett headset som default sound playback device. Høyre klikk på lydikon i system tray velg playback device høyreklik på høytaler/headset som passer med headset utgangen og velg set as default. Håper dette hjelper. Endret 21. juni 2012 av dopus Lenke til kommentar
oyvmyr18 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Takk for alle forslag men problemet er at det virker som det ikkje er nokon "line ut" så og det kommer ingen reaksjon fra datamaskina når eg plugger i aux kabelen/headsettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå